Jump to content

Berätta om era "egenheter"


Maxz
 Share

Recommended Posts

Aldrig hänt, dock är det JÄVLIGT jobbigt när man är lite trött eller helt enkelt inte orkar kolla så noga och kanske lutar sig lite så kommer man åt den iskalla och våta porslinskanten på undersidan (Den "äckliga" sidan). Usch, ryser till bara jag tänker på det. Fan, kan dom inte skåla ut längst fram på stolarna?!

Squat toilet ftw:

squat_toilet_1042244_0.jpg

Jag kan inte sitta vid en dator/tv i ett helt mörkt rum, utan det måste finnas en lampa tänd någonstans. Har man ingen lampa tänd så kan man inte se något annat än skärmen och det gillar jag inte riktigt.. Så känns det som att man blir tröttare i ögonen med.

W0rd, w0rd. Jag var till en comrade igår och han hade det så; helt mörkt i rummet och bara tv:n och datorn som lyste upp. My eyes, my eyes. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Squat toilet ftw:

squat_toilet_1042244_0.jpg

W0rd, w0rd. Jag var till en comrade igår och han hade det så; helt mörkt i rummet och bara tv:n och datorn som lyste upp. My eyes, my eyes. :(

Finns en san pa en bar har i spanien dar jag bor, gissa vad forbluffad jag blev nar jag ragglade in dar full som fan. men det gjorde atminstonde det lite svarare att missa :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Märkte nyss en ganska frän sak jag börjat göra på toaletten.

Varje gång då jag uträttat nummer två så ställer jag mig upp, drar upp byxorna och svänger till med huvudet och spottar ner i toaletten. Lite svårt att förklara, men jag svingar liksom till spottet när jag vänder mig om så det hamnar i toaletten. Varje gång jag lyckas känner jag mig cool. Varje gång jag missar får jag torka upp spottet :(.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar rutiner, går upp 6:30 för att åka till skolan 8:30 varje vardag

Jag göra samma sak :o Eller nästan, jag går alltid upp två timmar innan på morgonen, oberoende när jag börjar. Är seg som fan på morgonen :/

Xersans morgonrutin:

*Vakna två timmar innan jag börjar

*Duscha

*Borsta tänderna

*Sitta vid datorn och självtorka

*Skölja munnen och klä på mig

*Gå till skolan

Och då är jag i skolan kring 20-30min innan jag börjar. Måste följa detta, annars stressar jag arslet av mig :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Märkte nyss en ganska frän sak jag börjat göra på toaletten.

Varje gång då jag uträttat nummer två så ställer jag mig upp, drar upp byxorna och svänger till med huvudet och spottar ner i toaletten. Lite svårt att förklara, men jag svingar liksom till spottet när jag vänder mig om så det hamnar i toaletten. Varje gång jag lyckas känner jag mig cool. Varje gång jag missar får jag torka upp spottet >_<.

Bara du inte gör det hemma hos mig så är det chill :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Måste ha stängd dörr till mitt rum då jag ska sova, annars stör jag mig bara på skrället.

*Brukar mumla för mig själv ibland - alltid på amerikanska.

*Använder ofta polska uttryck och ord.

*Tar ofta upp mobilen ur fickan för att kolla vad klockan är.

*Stör mig på särskrivning och stav- och tempusfel då jag läser texter och vill nästan alltid renskriva texten jag läser i så fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte sitta vid en dator/tv i ett helt mörkt rum, utan det måste finnas en lampa tänd någonstans. Har man ingen lampa tänd så kan man inte se något annat än skärmen och det gillar jag inte riktigt.. Så känns det som att man blir tröttare i ögonen med.

Läste i, tror det var PCGamer inför dreamhack en gång, och det är tydligen vetenskapligt bevisat att ögonen blir mer trötta av att stirra på en skärm utan någon annan ljuskälla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det stämmer att man blir trött i ögonen, de anstränger sig mycket mera. Minst en lampa bör vara tänd. läste att lampan helst ska stå bakom bakom skärmen/tv.

Läste i, tror det var PCGamer inför dreamhack en gång, och det är tydligen vetenskapligt bevisat att ögonen blir mer trötta av att stirra på en skärm utan någon annan ljuskälla.

Det har jag redan skrivit!

Kollar också cp-mycket på min mobil vad klockan är. Jag är typ tidsberoende, vill verkligen inte komma försent osv.

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om det är en "egenhet" men iaf; jag betalar nästan aldrig med kort när jag köper något. Om jag t.ex. ska handla mat går jag alltid först till automaten och tar ut kontanter. yes_1021002_0.gif

Man kan ju inte lita på den nya tekniken. ^_^

Jag använder inte enns bankomatkort, hämtar pengarna på bankkontoret istället. Känns säkrare att ta ut dem av en fysisk person. Nackdelen är att kötiden är lång och att de ibland ska ge "goda placeringsråd". :( Nåja, det enda kort man behöver i plånboken är körkortet, resten lämnar jag åt Selma, Jenny, Carl, Carl och nån enstaka gång Gustav. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag använder inte enns bankomatkort, hämtar pengarna på bankkontoret istället. Känns säkrare att ta ut dem av en fysisk person. Nackdelen är att kötiden är lång och att de ibland ska ge "goda placeringsråd". :( Nåja, det enda kort man behöver i plånboken är körkortet, resten lämnar jag åt Selma, Jenny, Carl, CKarl och nån enstaka gång Gustav. :P

:o

Men geez, att ni orkar hålla på så där med era kontanter. Själv hatar jag kontanter eftersom det alltid genererar en hög småmynt hos mig, det enda de duger till är att ha i skåpet om man blir hungrig och äntligen får bli av med ganska mycket av dem (vilket det finns både för- och nackdelar med - bra eftersom jag slipper mynten, dåligt eftersom allt är så dyrt). Jag tycker inte 100 kronor i femmor är lika mycket värt som en Linné. Nästan så man slänger ut högen genom fönstret för att slippa skiten.

En intressant grej är att jag innan mitt bankkort bara kunde ha insyn i mina pengar om de låg i min plånbok. Då var det alltid maximalt 800 man hade, desto oftare 300. Sen började man universitetet och siffrorna var rätt absurda med de måtten. Jag fick 13 500 för ett sommarjobb, men eftersom de var på ett konto kunde jag inte förstå hur mycket pengar det var. Nu är det tvärtom - jag förstår inte hur mycket eller lite pengar jag har om jag inte loggar in på Swedbank och ser kontolistan ^_^

Alla köp som inte kräver mynt gör jag med kortet, det är underbart.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...