Jump to content

Berätta om era "egenheter"


Maxz
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jag börjar seriöst undra om jag har en skruv lös eller något liknande.

Pratar med mig själv hela tiden! Går runt och sjunger och säger dom sjukaste sakerna och tänker sen efter jag sagt det (är jag helt dum i huvudet eller?)

En sak till är att jag brukar aplodera när filmer är slut bara för att det känns så illa efter. Prova det känns verkligen PINSAMT på något sätt.

Detta gör jag när jag är ensam så klart. Men jag kan få så sjuka ryck i bland >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite stuff.

*Ofta när jag hör indierock av något slag måste jag säga eller tänka "åh, indie".

*Jag lyckas inte så bra med ironi eftersom folk verkar ta mig seriöst, t.e.x när jag ironiserar över ett skämt någon dragit tror de jag menar allvar och måste markera med "det var ett skämt alltså..."

*Jag kan bli provocerad när jag kollar på debattprogram på tv, och ser någon som bajsnödigt uttrycker sin åsikt och måste då argt skrika "ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!" eller något liknande till tvn.

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Jag lyckas inte så bra med ironi eftersom folk verkar ta mig seriöst, t.e.x när jag ironiserar över ett skämt någon dragit tror de jag menar allvar och måste markera med "det var ett skämt alltså..."

ja med, fast jag säger inte om jag sköjar eller ej. så för det mesta tror folk jag är dumhuvet.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja med, fast jag säger inte om jag sköjar eller ej. så för det mesta tror folk jag är dumhuvet.. :)

Hade lite taskig meningsbyggnad där, menade egentligen att andra måste säga att de skämtade för att de trodde jag inte hajade utan tog det seriöst, när jag ironiserade över deras påstående. Men för den delen så brukar inte jag heller markera att jag skojar särskilt ofta. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Har utvecklat en rad tvångstankar sen jag flyttade till Berre.

- I trapphuset upp till kontoret måste jag göra sjuka, extrema ansiktsuttryck.

- Röker jag hemma måste jag alltid "puffa" ut en del av röken innan jag suger ner den i lungorna.

- Måste typ äta samma sorts fullkornsmacka till lunch varje dag och finns den inte på bageriet får jag oftast gå hungrig.

- När jag ska sova måste jag låta kroppen somna först innan hjärnan får sitt.

- Kan inte gå ut i köket utan att känna att hela grannskapet tittar på mig, kanske ingen tvångstanke men i alla fall.

- Måste ta exakt samma väg till tunnelbanan varje dag, runda rätt pelare osv.

- Kan inte gå in i samma affär två gånger på en dag, har hänt att jag måste åka tunnelbanan en station bara för att kunna handla bröd

- Kan absolut inte handla kött i köttdisken (vilket antagligen är bra).

Är säkert några till men ja..lite oroande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror jag förbrukar cirka 5-6 tops per dag eller nåt! Helt plötsligt kan det börja klia och jag blir helt knäpp om jag inte får tag i nån tops! Har t.om gått så långt att jag blivit tvungen att gå in på en affär och köpa ett paket tops (det är typ, 250 stycken eller något :(:D) bara för att det kliar så hemskt i öronen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag märkte alldeles nyss att jag omedvetet "trummar" med fingarna på alla musknappar när jag lyssnar på musik. Kan sitta så hur länge som helst också har jag märkt :(

EDIT: Observera att jag endast gör detta då jag spelar, funkar inte riktigt i webbläsaren.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag har varit på toa så måste jag spotta i toan samtidigt som jag spolar, för att sedan spotta i handfatet när jag tvättar händerna. :D

En egenhet jag har är att jag tycker det är äckligt att spotta i toan ( :P ) och därför "samlar" jag alltid på spottet och tar det i handfatet istället.

Jag tror jag förbrukar cirka 5-6 tops per dag eller nåt! Helt plötsligt kan det börja klia och jag blir helt knäpp om jag inte får tag i nån tops! Har t.om gått så långt att jag blivit tvungen att gå in på en affär och köpa ett paket tops (det är typ, 250 stycken eller något :(:P) bara för att det kliar så hemskt i öronen!

Det kliar nog just på grund utav att där inte finns något vax, ser du. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...