Jump to content

Berätta om era "egenheter"


Maxz
 Share

Recommended Posts

Sag mig hur jag ska ta det dar, for det har ar din chans att hamna pa the "bitch" elr "istheshit" listan.

Hmmm.. Du ska ta det såhär:

Ett brunnslock i det moderna kungariket sverige är format som så att det ligger med ett överlapp på ca 2-3cm runt kanterna. Det har även gjutits som så att det är tre-5 stora "linjer" under locket för att ge locket styrka och tyngd.

Om du nu trampar på kanten så att det snurrar runt som liten så måste du varit den fetaste ungjäveln jag någonsin hört talas om.

Edit:

@FerkurZ: Valde jag mina ord väl nog? :wub:

Redigerad av Friberg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som drar ner byxorna så att bara arslet syns? -_-

Om jag skulle göra det skulle jag kissa ner hela brallorna. Jag kissar automatiskt varenda gång jag bajsar. :wub:

I övrigt har jag rätt många egenheter, förfärligt många, så många att jag knappt kommer på nån nu.

En grej är väll att jag trummar på allt, hela tiden, jämt. Yrkesskada. Fniss.

Så fort jag kommer hem från skolan måste jag ha på mig ett speciellt par mjukisbyxor, annars går ingenting.

Ska fundera vidare. hmmmm

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jamen då förstår jag. På tal om detta fenomen med hur man sitter på toa och så vidare.

Är jag ensam i hela världen om att jag oftast måste trycka ner "slangen" när jag kissar, för annars kommer det urin igenom springan mellan toastolen och sistsen? :P

Ganska så jävla jobbigt dom gånger det har hänt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jamen då förstår jag. På tal om detta fenomen med hur man sitter på toa och så vidare.

Är jag ensam i hela världen om att jag oftast måste trycka ner "slangen" när jag kissar, för annars kommer det urin igenom springan mellan toastolen och sistsen? :P

Ganska så jävla jobbigt dom gånger det har hänt. :)

Du är inte ensam! Vi är bröder med små snoppar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jamen då förstår jag. På tal om detta fenomen med hur man sitter på toa och så vidare.

Är jag ensam i hela världen om att jag oftast måste trycka ner "slangen" när jag kissar, för annars kommer det urin igenom springan mellan toastolen och sistsen? :P

Ganska så jävla jobbigt dom gånger det har hänt. :)

Naj, brukar hända någon gång varje år. Kommer i princip bara lite, just så man blir blöt. Inget problem

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow, jag är inte ensam! :)

Minns när jag var mindre och var hos en kompis som hade en sådan toalettsits med springa (vi har det nu med, men inte på den tiden) och jag kunde verkligen inte fatta varför mina byxor blev blöta varje gång jag kissade där. Jag var helt säker på att toaletten läckte, och när hans mamma sa "du har inte kissat utanför då?" så blev jag nästan arg!

Det är inte förrän på senare år (efter att vi skaffade en sådan sits och jag plötsligt såg min stråle gå rakt ut på golvet(notera att jag inte hade några byxor där, för de hade jag ju tagit av mig :) )) som jag insåg hur det egentligen låg till. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...