Jump to content

Berätta om era "egenheter"


Maxz
 Share

Recommended Posts

Bump.

Jag har precis kommit på mig själv med att alltid klä av mig naken när jag gör "nummer två". ^_^:mf_doof:

I alla fall när jag är hemma.

Samma här! Det är ju rätt skum grej när man tänker på det men det kommer helt naturligt för mig. Fast bara när jag är hemma och ostressad och vill ha ut det mesta av mitt toalettbesök.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Amen, man har väl dämpningspapper! :o

Dämpnignspapper som sagt ^_^ Men man sitter ju på toalettstolen liksom, så hur skulle det kunna "ploppa" något på kläderna? Tar du också av dig alltså?

Eh alltså det är ju lite intimt, men eftersom jag är rätt lång tycker jag det är lite jobbigt att sitta på en toastol, så det blir något mellanting mellan att sitta och stå och göra tvåan, och då ökar ju avståndet och därmed kan det sprätta iväg toadroppar upp på ryggen om man har riktig otur... Känns fuskigt med dämppapper.. och slösigt. Försöker hellre sikta rätt eller akta på ändalykten precis efter fallet.. Och för det mesta åker paltorna av ja.

Vafan. :mf_doof:

Edit: Var tvungen att gå till botten med det här, provsatt klosetten och så jävla låg var den inte så det störde min längd, har aldrig reflekterat över varför jag gör som jag gör förren inlägg här kommer och gräver i mitt undermedvetna. Det här är ju ett beteende sen urminnes tider.

Redigerad av Misterwhoopee
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh alltså det är ju lite intimt, men eftersom jag är rätt lång tycker jag det är lite jobbigt att sitta på en toastol, så det blir något mellanting mellan att sitta och stå och göra tvåan, och då ökar ju avståndet och därmed kan det sprätta iväg toadroppar upp på ryggen om man har riktig otur... Känns fuskigt med dämppapper.. och slösigt. Försöker hellre sikta rätt eller akta på ändalykten precis efter fallet..

Är det bara jag som får konstiga bilder i huvudet? :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh alltså det är ju lite intimt, men eftersom jag är rätt lång tycker jag det är lite jobbigt att sitta på en toastol, så det blir något mellanting mellan att sitta och stå och göra tvåan, och då ökar ju avståndet och därmed kan det sprätta iväg toadroppar upp på ryggen om man har riktig otur... Känns fuskigt med dämppapper.. och slösigt. Försöker hellre sikta rätt eller akta på ändalykten precis efter fallet.. Och för det mesta åker paltorna av ja.

Vafan. :mf_doof:

Edit: Var tvungen att gå till botten med det här, provsatt klosetten och så jävla låg var den inte så det störde min längd, har aldrig reflekterat över varför jag gör som jag gör förren inlägg här kommer och gräver i mitt undermedvetna. Det här är ju ett beteende sen urminnes tider.

Haha!

Tack för att du förgyllde min söndagskväll! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bump.

Jag har precis kommit på mig själv med att alltid klä av mig naken när jag gör "nummer två". ^_^:mf_doof:

I alla fall när jag är hemma.

Hahaha samma här. Fast tröjjan har jag på mig :o

--------

Nu när vi ändå är inne på toa saker.

jag har börjat kissa från avstånd. Jag stänger dörren och lutar mig mot den för att sen försöka pricka toan.

Vet inte varför jag gör det, kul att se hur långt man kan pissa utan att misslyckas.

Blir lite jobbigt när strålen börjar bli mjukare då man måste kuta till toan och sikta samtidigt.

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag pratar med någon helschysst person eller nära bekanter brukar jag ibland tappa koncentrationen för några sekunder mitt i konversationen och föreställa mig vad som hade hänt ifall jag hade gett dem en rak höger på käften. Jag är otroligt besatt av att använda rätt grammatik när jag pratar och även av att använda synonymer eller relativt komplicerade ord. Måste sitta minst 25 minuter på toaletten när jag skiter annars känner jag mig inte riktigt ''klar''. Jag lutar mig alltid mot väggen (hemma) när jag pissar. Tallriken måste ligga i ''rätt position'' innan jag börjar äta m.fl.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha samma här. Fast tröjjan har jag på mig :D

--------

Nu när vi ändå är inne på toa saker.

jag har börjat kissa från avstånd. Jag stänger dörren och lutar mig mot den för att sen försöka pricka toan.

Vet inte varför jag gör det, kul att se hur långt man kan pissa utan att misslyckas.

Blir lite jobbigt när strålen börjar bli mjukare då man måste kuta till toan och sikta samtidigt.

Haha! B) Precis som Kebab och RavenE sa: bästa trådsidan på riiktigt länge :P Men VaXXors post var roligast :D

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en del

- Spelar upp möjliga scenarion på händelser som kan inträffa och fabulerade pjäser, där jag spelar alla roller, i huvudet. Oftast säger jag en replik högt och spelar verkligen ut den men bara när jag är ensam.

Ibland kläcker jag några sköna citat på engelska eller säger något dramatiskt och kraftfullt med "ondskefull" röst.

Kan ibland börja tänka på roliga secener från filmer och börjar då gapflabba.

- Innan jag lägger mig måste jag pissa och även innan jag somnar måste jag pissa annars ligger jag bara och tänker på att jag är pissnödig även fast jag inte är det just då men jag blir det när jag tänker på det. När jag är hemma måste jag gå minst en gång i halvtimmen annars får jag panik.

- Om jag ska spela upp ett klipp i youtube eller liknande måste jag trycka play och pausa fyra gånger, en av gångerna måste vara olik dom andra tre. Misslyckas jag med det får jag utöka klickandet till sju gånger (samma sak gäller när jag ska tända/släcka lampa, sätta på/av TVn, spela upp en låt m.m.).

- När jag är hemma måste jag tvätta händerna minst en gång var tionde minut.

- Fjärrkontroller, telefoner och sånt måste ligga i en viss ordning och på rätt plats.

Ser att många slösar pengar, själv är jag bra på att spara och grymt snål, jag mår dåligt när jag ska betala i kassan eftersom jag då blir av med pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...