Jump to content

Hyllningar!


Kebab
 Share

Recommended Posts

http://www.youtube.c...h?v=9bZkp7q19f0

Så dåligt att det blir bra.

(w00t) (w00t) OPPA GANGNAM STYLE! (w00t) (w00t)

Nu är du elak. Vad gör den videon/låten så mycket sämre än låt säga LMFAO - Sexy and I know it?

Bara för vi inte kan koreanska låter det cheesey, men jag tycker dom två låtarna är lika i att dom ska vara lama och hippa på samma gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Cigarettfri sen i fredags och snusfri sen i söndags. Har rökt weed vid några tillfällen, men inget för att komma åt tobaken som det var blandat med direkt! Känner mig duktig även fast det inte lär hålla för evigt.

Fast jag fuskar med nikotintuggummi, är dock inget jag tänkt hålla på med länge!

Redigerad av Merkky
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Amerikaner!

Har träffat på samma amerikan inne på jobbet två gånger nu, en herre som gissningsvis är 55-60 år gammal. Tror inte att han är köpare på någon av mina bilar men god damn vilken mysig kille. Vi har hittils pratat om hans båda bilar, vad för biltyp hans fru gillar och varför han skulle vilja ha en SUV. Idag stötte jag på honom på parkeringen och vi talade om varför dom inte kunde köpa en SUV och ungefär vad hans bil skulle vara värd. Han hade inte tid med en värdering men han skulle återkomma. Jag sa att jag sitter på plan två i byggnaden, varpå han svarar med ett smajl; "Yeah I know where to find you, used car guys".

Älskar amerikaner, världens underbaraste människor! :D

Redigerad av Illousion
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spotify Radio!

Jag har hela tiden trott att radion bara gick att använda den baserat på hela genrer, vilket enligt mig är värdelöst eftersom man förmodligen inte ens gillar hälften av vad som spelas då. Men radion går ju att använda på sina egna spellistor! Jag antar att den gör en blandning av andra låtar från artisterna i spellistan samt relaterade artister.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spotify Radio!

Jag har hela tiden trott att radion bara gick att använda den baserat på hela genrer, vilket enligt mig är värdelöst eftersom man förmodligen inte ens gillar hälften av vad som spelas då. Men radion går ju att använda på sina egna spellistor! Jag antar att den gör en blandning av andra låtar från artisterna i spellistan samt relaterade artister.

Ah, det måste vara en (relativt) ny uppdatering, för senast jag använde radion så gick det bara att välja genre och årtal.

Det var lite tråkigt att när man valde Reggae från 00-talet och framåt så spelades Rihanna varannan låt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...