Jump to content

Hyllningar!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Vill hylla de aktivister som motsatte sig de svenskfientliga krafter i Kärrtorp i söndags. Även om det såklart är olyckligt att använda sådana vänstermetoder så kan jag inte annat än att tycka att det var så jävla rätt åt dem. Fantastisk propagandaseger som belyser vänsterns och medias hyckleri när det gäller våldsamheter vid politiska möten.

*ej uppskattad bild borttagen*

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen här tycker om dig. Att hylla nazister här på GTAsajten, eller andra forum för den delen som inte är inavlade av andra nazister, är helt poänglöst. Det är givetvis också meningslöst att påpeka detta för dig eftersom du kommer från en sekteristisk rörelse som inte har de korrekta grunderna att värdera ifall något är rätt eller fel, men i alla fall.

För att återknyta till en tidigare fråga du hade:

Spoiler

Det finns inga lagar i krig och kärlek, brevbärarnas handlingar är fullt försvarbara.

Befogenheter är skitsamma ni kör bara på, men räkna med att vi kommer att göra likaså

Alla har självklart rätt att framföra sina åsikter, men SD kan inte räkna med att få hjälp av någon annan med en rasistisk kampanj.

@dibel: vad menar du med det sistnämnda?

Det här är vad jag menade. Det som går upp måste också komma ned. Återstår nu att se om den nya svenskfientliga manifestationen stängs in på samma sätt som nationalistiska. Kravallstaket och en massiv polisinsats, helt oåtkomlig för allmänheten att ta del utav. Pratade med konstapeln i Kärrtorp och påpekade detta, annars kan det ju hända att det blir en ny attack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att återknyta till en tidigare fråga du hade:

Spoiler

Det här är vad jag menade. Det som går upp måste också komma ned. Återstår nu att se om den nya svenskfientliga manifestationen stängs in på samma sätt som nationalistiska. Kravallstaket och en massiv polisinsats, helt oåtkomlig för allmänheten att ta del utav. Pratade med konstapeln i Kärrtorp och påpekade detta, annars kan det ju hända att det blir en ny attack.

Lämna forumet.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Jag vill hylla att jag efter ett halvår i den här lägenheten bara har fått ihop pant för motsvarande 30 kronor. Detta tyder på tre, i min värld positiva, saker:

1. Jag dricker mycket lite läsk. (denna väger tyngst)

2. Jag dricker inte så mycket öl när jag är själv.

3. Jag har lyckats klara mig undan att ha en fest i ett halvår.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min frys är så full av mat (råvaror och matlådor) att jag måste äta matlådor för att kunna laga mat igen (eftersom jag alltid ser till att det blir matlådor, och dessa finns det ju alltså inte plats för just nu). Man har det ganska bra ändå...

Edit: Haha, jag bör nog tillägga att jag har en relativt liten frys... Så ni inte tror att jag är någon form av matmonster...

Redigerad av Kebab
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Skrivet (redigerad)

Kom rullandes med en resväska som jag lånat av mina föräldrar. Var ett kvarter hemifrån när kvällens sista stadsbuss åker förbi mig. När jag har kommit runt ett hörn ser jag att bussen står vid busshållsplatsen, säg 100 meter bort och väntar på att jag ska passera för att säkerställa sig om att jag inte är en slö snubbe som ska med. (Sätt in smilien med :cry: -överdel och :) -underdel här)

Redigerad av Kebab
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sy7f5834_1257940_0.jpg

Lyckligaste dagen på flera år. Tack alla hjältar!

Adam Reideborn

Nils Andersson

Linus Arnesson

Andreas Englund

Alexander Falk

Philip Holm

Marcus Högström

David Lidström

Sam Lofquist

Robin Norell

Timmy Pettersson

Mikael Ahlén

Henrik Eriksson

Joakim Eriksson

Mattias Guter

Nicklas Heinerö

Michael Holmqvist

Jens Jakobs

Dustin Johner

Mattias Kalin

Markus Ljungh

Emil Lundberg

Henrik Nyberg

Steve Saviano

Marcus Sörensen

Hans Särkjärvi

Stefan Nyman

Challe Berglund

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Jag vill hylla kobbe för hans syn på samhället, om det fanns fler som honom hade livet varit bättre för alla!

Tack :)

Försöker ha någon slags moral men har svårt att dra gränser på hur långt man bör gå, tex använder billig arbetskraft från kina, aka moderna slavar. Skillnaden är ju bara att de får lite pengar efter 12h jobb med sjukt dåliga arbetsvillkor och det finns alltid någon som kan ersätta arbetaren. Skulle jag verkligen bry mig skulle jag antagligen inte köpa varor som är tillverkade på sådant vis.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

James Watson auktionerade ut sin Nobelprismedal och den såldes för 4,75 miljoner dollar.

Nu får Watson tillbaka sin medalj från köparen, Rysslands rikaste man Alisher Usmanov. "In my opinion, a situation in which an outstanding scientist has to sell a medal recognising his achievements is unacceptable."

Mycket fint gjort måste jag säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...