Jump to content

Hyllningar!


Kebab
 Share

Recommended Posts

http://www.gtasajten...on-store-50855/

Missade alla det här, eller är det jag som minns fel? Är detta gurfi som hade Tony Montana som avatar? Kul att han tittar in isåfall, såhär sex år senare.

Kanske att jag hade tony montana som avtar, har ett svagt minne av det... Vet att jag iaf hade pokermarker staplade på varandra och en bild på ett roulettehjul som signatur. Roligt att du uppmärksammade mitt besök! :D Kul att många gamla medlemmar fortfarande hänger kvar och bildat en mysig och "intim" gemenskap som fortfarande håller i sig efter alla dessa år. Det är rktigt kul också att läsa sina gamla inlägg och se hur mycket man har förändrats sen dess.

  • Gilla 7
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Drar en ren copypaste från min facebook:

Egoboosten man får när man sitter och pratar och skrattar med kunderna under färden och när de kliver ur säger "Lätt skönaste och bästa taxichauffören vi åkt med!". Allt bara för att man är sig själv, love it!

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Sååååå..... fritt fram att ringa ochbsurfa???

Om jag förstått det hela rätt så: Ja.

Tänker att detta kommer öppna upp för möjligheten att köpa billigare abonnemang/kontantkort i ett annat land. Åtminstone till sin iPad/dator (man vill kanske inte ha ett estniskt telefonnummer till sin mobil, men till surfplattan kvittar det ju). Får se om de begränsar det på något sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Skrivet på Facebook av en vän:

Efter att ha varit hemma nu i 6 månader så har jag nu insett att det är lite farligt för mig att vara hemma då jag lätt blir lite tråkig och lat (dvs en person som jag inte vill vara). Så imorgon klockan 6 åker jag ensam med en enkel biljett till Australien på jakten efter min bästa version. Har inga direkta planer, (förutom vart jag ska sova de första nätterna) och knappt några pengar. Men jag tro att allting kommer lösa sig! För livet är ett äventyr och det är dax för mig att börja uppleva det.

Vill hylla honom! Bara sticka iväg sådär och se framåt i livet! Inte alla som klarar det.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet på Facebook av en vän:

Efter att ha varit hemma nu i 6 månader så har jag nu insett att det är lite farligt för mig att vara hemma då jag lätt blir lite tråkig och lat (dvs en person som jag inte vill vara). Så imorgon klockan 6 åker jag ensam med en enkel biljett till Australien på jakten efter min bästa version. Har inga direkta planer, (förutom vart jag ska sova de första nätterna) och knappt några pengar. Men jag tro att allting kommer lösa sig! För livet är ett äventyr och det är dax för mig att börja uppleva det.

Vill hylla honom! Bara sticka iväg sådär och se framåt i livet! Inte alla som klarar det.

Håll oss uppdaterade, är nyfiken på hur det går för honom. smile_1181703_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Jag hyllar min mamma och pappa! Här är jag sedan länge utflugen och bortom deras förpliktelser att försörja, och ändå kommer de förbehållslöst och hjälper till när jag flyttar och de säger dessutom att det bara är kul att komma.

De lägger alltså en hel helg, kör 45 mil med sin bil fullastad med alltifrån säng, köksbord, städprylar och mat till mig, för att spendera lördagen på IKEA (med mera) och dessutom bjuda på över hälften av nyinköpen. De planerar, monterar, fixar, lagar, städar, köper, ordnar... saker som hade tagit mig ett halvår att göra själv.

Så ja, en rejäl hyllning vill jag ska gå ut till dem.

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Det har gått drygt 3 månader nu, hur har det gått?

Senaste "stora" statusuppdateringen lät såhär:

Har nu investerat mina sista pengar i ett komplet sett for en gatumusikant. Notan slutade pa ungefar 11000, trots 35 % rabatt pa allt. Kandes lite tungt att ge over mitt kort da det var sa gott som alla mina pengar XD, men det mer jag spelar desto gladare jag blir efter mitt beslut. Sa nu ar det bara ut och borja spela pa gatan och hoppas pa mycket dricks, och om det inte gar far jag helt enkelt leva billigt och forsoka njuta av de sma stunderna i livet.

10 dagar efter det inlägget skrev en vän på hans tidslinje och frågade hur det är, och fick till svar att "Det är riktigt bra :)". Så det verkar fungera!

Edit: Han hamnade på en ekologisk farm ett tag också och hjälpte till med diverse gårdssysslor.

Redigerad av RavenE
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...