Jump to content

Hyllningar!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Vill hylla mig själv att jag gjorde iallafall rätt för mig. Märkte av min ungdomsgaranti att jag fick för mycket än vad jag skulle ha i och med jag har jobbat 11 dagar så åkte jag ner till försäkringskassan och talade om felet istället för att behålla de extra pengarna de satte in på mitt konto. Så nu är allt frid och fröjd och gick därifrån med gott samvete att jag gjorde rätt för mig istället för att ta onödiga risker.

Så dem tackade att jag var uppmärksam och ska skicka hem ett inbetalningskort kändes ändå lite surt att man har lite mindre nu tills lönen kommer.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Fan va jag önskar att jag hade fungerande fiber i lägenheten.

Dom har dragit in något från Tele2 nu som inte är inkopplat än. tyvärr sitter jag på ett abbonemang ifrån Telia vilket inte lär kunna ändras.

Men när man ser såna hastigheter blir man ju alldeles våt i byxorna ju.

Minns min tid mitt i Linköping med BBB när man hämtade filmer på 10 sek max. Härligt.

Jag skulle med dessa ord vilja hylla utbyggnaden utav fiber runt om i vårat land.

Plus den nya Zlatan som verkar spela LAGsport helt plötsligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla bacon. Bacon är det bästa man kan äta. Att göra mat med bacon är en riktig fröjd eftersom det endast är din fantasi som sätter gränserna för vad du vill uppnå med maträtten. Det går att forma, hackas, överladda, ja vad som helst utan att det gudomliga avtas. Bacon, vår välsignade föda. I och med att bacon är den högsta smakupplevelsen en människa kan uppleva så har tyvärr väldigt många människoliknande varelser valt att förbjuda den och kalla den smutsig. Detta på grund av att de till skillnad från människor inte kan ta del av det fina i vår värld, och världen bortom. Det är därför extra viktigt att verkligen lyfta fram bacon när tillfälle ges, eftersom denna gåva är få förunnad i vår värld. Bacon, det är vår världs uppbärande kraft. Äter du bacon, är kraften också inom dig. Jag vill hylla bacon.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill hylla bacon. Bacon är det bästa man kan äta. Att göra mat med bacon är en riktig fröjd eftersom det endast är din fantasi som sätter gränserna för vad du vill uppnå med maträtten. Det går att forma, hackas, överladda, ja vad som helst utan att det gudomliga avtas. Bacon, vår välsignade föda. I och med att bacon är den högsta smakupplevelsen en människa kan uppleva så har tyvärr väldigt många människoliknande varelser valt att förbjuda den och kalla den smutsig. Detta på grund av att de till skillnad från människor inte kan ta del av det fina i vår värld, och världen bortom. Det är därför extra viktigt att verkligen lyfta fram bacon när tillfälle ges, eftersom denna gåva är få förunnad i vår värld. Bacon, det är vår världs uppbärande kraft. Äter du bacon, är kraften också inom dig. Jag vill hylla bacon.

Håller med till 100%!! Var tvungen att kasta ut en baconhatare från min fest en gång. Jävla stolle

  • Gilla 7
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag vill hylla att i och med flytten så gick jag från ~ 16/2 till det här:

Ah, minns vilken chock det var för mig när jag gick från 2/0,5 till de hastigheterna! Tyckte visserligen en gång i tiden att 2/0,5 var jävligt snabbt också eftersom jag hade gått hela högstadiet med 56k-modem. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...