Jump to content

Hyllningar!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Jag vann min första auktion i helgen.

Eller vänta. jag vill hylla hela min helg!

Först o främst så tror jag att jag börjar förstå tjejen jag gillar.

Sen spelades det fotbollscup i lördags där jag var överlägset meste målgörare både i laget och förmodligen i Cupen.

Under lördagen vann jag som sagt en auktion gällande en 24" LED skärm för 800 spänn. Det som var toppen med den var HDMI vilket betyder att jag kan koppla in mitt PS3 när jag ändå är iväg och anordnar lan :) KUL!

Och igår var jag trots enorm träningsvärk faktiskt ute och sprang ett varv i spåret av ren vilja! Kände mig oerhört stolt efter det. :)

Så nu längtar jag bara efter att skärmen ska komma hem till mig :)

TOPPEN HELG!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Inte för att jag brukar visa min fula nuna på nätet med webcam, men Kjell & Company sålde en för 33 spänn idag. Har nog aldrig köpt en så billig webbkamera tidigare, trodde rean var något slags tekniskt fel men icke. Även killen i kassan blev förvånad när han scannade in den och såg priset. :D

http://www.kjell.com...uery=webbkamera

Edit: Ser ut som jag fick den sista/enda. Scoore.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att jag brukar visa min fula nuna på nätet med webcam, men Kjell & Company sålde en för 33 spänn idag. Har nog aldrig köpt en så billig webbkamera tidigare, trodde rean var något slags tekniskt fel men icke. Även killen i kassan blev förvånad när han scannade in den och såg priset. :D

http://www.kjell.com...uery=webbkamera

Edit: Ser ut som jag fick den sista/enda. Scoore.

Jag och Kebab pratade om det härom dagen. Vad fan gör man med en webbkamera egentligen? Jag ser ingen anledning till att ha en. Eller som jag sa: "Jag brukar inte hänga på free6.com-chatten."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste verkligen hylla den smakorgasm som blev följden av ett utsökt mellanmål jag avnjöt tidigare idag. Var på en mässa och inhandlade rykande färskt mjukt tunnbröd, en stor bit Vindeln-rökt skinka samt en burk honung smaksatt med choklad och apelsinlikör. Jag värmde en kopp mjölk och rörde ner en sked honung i den, bredde mig en stor smörgås av tunnbröd, smör och skinka. Brödet var sådär jävla härligt färskt segt och fortfarande aningen varmt och smöret med skinkan på gjorde mig helt galen och att skölja ner det med honungsmjölken...FUCK!!!! HELVETE VAD GOTT!!! Kan fan inte somna, sitter vaken och vill äta frukost. Men jag ska klara mig till morgonen, här ska ingenting spoilas i onödan.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste inte vilken tråd jag skulle ta det i riktigt, men hyllar att jag nu är reggad på min första film på IMDb och har således min egen sida! Förhoppningsvis ska den bli lite fetare i framtiden...

Känner inte för att länka till den då jag på senaste har rensat upp mitt riktiga namn på GTAsajten (är inte paranoid men vill inte dyka upp som en massa GTAsajten-länkar om t e x en framtida arbetsgivare googlar mig). Men ni som vet mitt riktiga namn kan ju bara söka vetja w00t_1181130_0.gif

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste inte vilken tråd jag skulle ta det i riktigt, men hyllar att jag nu är reggad på min första film på IMDb och har således min egen sida! Förhoppningsvis ska den bli lite fetare i framtiden...

Känner inte för att länka till den då jag på senaste har rensat upp mitt riktiga namn på GTAsajten (är inte paranoid men vill inte dyka upp som en massa GTAsajten-länkar om t e x en framtida arbetsgivare googlar mig). Men ni som vet mitt riktiga namn kan ju bara söka vetja w00t_1181130_0.gif

Buuuuuu! Ingen bild och ingen rolig trivia. Buuuuu :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visste inte vilken tråd jag skulle ta det i riktigt, men hyllar att jag nu är reggad på min första film på IMDb och har således min egen sida! Förhoppningsvis ska den bli lite fetare i framtiden...

Känner inte för att länka till den då jag på senaste har rensat upp mitt riktiga namn på GTAsajten (är inte paranoid men vill inte dyka upp som en massa GTAsajten-länkar om t e x en framtida arbetsgivare googlar mig). Men ni som vet mitt riktiga namn kan ju bara söka vetja w00t_1181130_0.gif

Varför suktas du? Nu vill vi ju se :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...