Jump to content

Hyllningar!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Letade upp artikeln på Sportbladet, men greppar inte. Vad är det han har gjort som gör att Djurgården inte vill ha tillbaka honom?

Anställt Hardy Nilsson som tränare. Han och Linkan har aldrig kommit överrens. Trots att det är Elitseriens poängkung som sitter och knackar på dörren, kan spela nästintill gratis och inget hellre vill än att avsluta karriären som den järnkamin han är så muttrar gubben ut ett "han passar inte i spelsystemet... : <<<"

Som förövrigt ingen annan gör heller eftersom laget spelar som en säck potatisar. : D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Jag vill hylla de få tillfällen då man inte får internet att fungera, desperat prövar Windows troubleshooter på nätverket och det faktiskt löser problemet!

RgsHM_1223986_0.jpg

Och så ett bonus-protip jag kom på att nog inte alla känner till när jag tog SS:et - Om ni trycker ALT + Print screen så tar ni bara en print screen på det aktiva fönstret.

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Har varit EXTREMT täppt i näsan under en veckas tid nu, och då jag inte gillar att överanvända nässpray har det resulterat i ett flertal morgnar då man vaknat och behövt kippa efter luft med en strupe torrare än fnöske. Att då masa sig upp och fylla upp ett ordentligt stop med vatten har varit helt underbart himmelskt. Vatten!

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har varit EXTREMT täppt i näsan under en veckas tid nu, och då jag inte gillar att överanvända nässpray har det resulterat i ett flertal morgnar då man vaknat och behövt kippa efter luft med en strupe torrare än fnöske. Att då masa sig upp och fylla upp ett ordentligt stop med vatten har varit helt underbart himmelskt. Vatten!

Har du inte ett glas med vatten bredvid sängen? Asnice när man vaknar upp med en öken i munnen, bara att vända sig mot skrivbordet/inline-kartongen, (Ja, jag använder den till att ha glas på, vid fotändan av sängen då jag ofta sover åt det hållet.) ta glaset och sippa lite på vattnet.

Det skönaste är att jag oftast inte gillar iskallt vatten när jag är så pass yrvaken, så då är det nice med lite mer ljummet vatten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vet inte med andra när det gäller just det (min mamma gillar det inte) men att vakna och upptäcka att katten ligger på en (helst jättenära ansiktet också) är typ bästa sättet att starta dagen på. det enda som klår ett sådant vaknande är när man vaknar precis när ens kompis kommer ut från köket med två smörgåsar och man får en!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du inte ett glas med vatten bredvid sängen? Asnice när man vaknar upp med en öken i munnen, bara att vända sig mot skrivbordet/inline-kartongen, (Ja, jag använder den till att ha glas på, vid fotändan av sängen då jag ofta sover åt det hållet.) ta glaset och sippa lite på vattnet.

Det skönaste är att jag oftast inte gillar iskallt vatten när jag är så pass yrvaken, så då är det nice med lite mer ljummet vatten.

Wepp, har aldrig vatten vid sängen. Vill ha mitt vatten iskallt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vet inte med andra när det gäller just det (min mamma gillar det inte) men att vakna och upptäcka att katten ligger på en (helst jättenära ansiktet också) är typ bästa sättet att starta dagen på. det enda som klår ett sådant vaknande är när man vaknar precis när ens kompis kommer ut från köket med två smörgåsar och man får en!

Det blir ju så sjukt varmt! De gånger jag sover hos polaren och hans katt kommer och lägger sig på ens bröst, eller tätt intill så håller man ju på att brinna upp.

Fast mysigt är det ju såklart när den lilla braskaminen sätter en tass på bröstet och frågar om lov att få hoppa upp och mysa lite. Så jag låter honom alltid göra det. :P

Wepp, har aldrig vatten vid sängen. Vill ha mitt vatten iskallt. :P

Ah, jobbigt läge. Du får väl ha det i en termos eller något. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en ny skrivare. Svartvit, laser, dubbelsidiga utskrifter. En students våta dröm. Det är verkligen otroligt gött att slippa joxa med den (egentligen inte särskilt gamla) Canonen där färgerna torkade ihop eller tog slut stup i kvarten. En malfunktionerande skrivare är ett onödigt stressmoment i vardagen som kan avhjälpas för 600-1100 kronor ungefär. Tips från coachen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, jobbigt läge. Du får väl ha det i en termos eller något. :P

Finns det inte ett mindre USB-kylskåp man kan köpa på Teknikmagasinet eller Coolstuff eller liknande där man kan ställa in Cola (eller i detta fallet en plastmugg med vatten) så att det håller sig kallt? Iof kan det ju vara jobbigt att ha datorn igång hela natten, men ändå.

EDIT: Här!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillar egentligen inte snö men måste väl hylla ändå att det snöade över en timme sen nu när man var ute med hunden så var det lite mysigt att se snön ligga och lös upp vägen. Men nu är det nästan bara slask kvar hoppas bara på snö till julafton väl enda jag gillar med snön om den får ligga på till julafton och nyår.

Vill även passa på att hylla busschauffören. Väntade på bussen som skulle komma 08.24 men klockan började närma sig 08.40 så kom bussen och det var smock fullt buss chauffören bad om ursäkt och förklarade lugnt och stilla varför bussen var sen anledningen var att det inte fanns nå buss som skulle komma halv 9 som den brukar annars göra.

Annars i dessa stunder när det händer så muttrar buss chauffören eller säger inte varför den är sen och kollar bara allmänt sur på en. Men inte denna han var hur trevlig som helst och eftersom det var så mycket folk på bussen så stog han ca 2min för att se så alla skulle av just vid den hållplatsen eller för dem som skulle av.

Skulle vilja se fler av den typen av buss chaufför ganska trevlig som sagt vilken gjorde resan rolig med att han sån lugn chaufför. Funderar på att ge han en hyllning i tidningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dagens ros går till Erik, Sebastian, Theresia, Robin, Oskar och Ellen och resten av gårdagens efterhängare. De är mycket snälla och omtänksamma.

Dagens ros går också till resten av omvärlden för att den finns. Det ska bli mycket trevligt att besöka den under en mera utdragen period än något strögig i Linköping.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...