Jump to content

Hyllningar!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Bästa konceptet någonsin, det gällde bara att ha så jävla många som möjligt. Typ som med kapsyler.

Va i heeel..! Vad är det där för tjeckoslovakiska plastpolletter?? :crazy:

Såhär ser hederliga pogs ut:

!

Ska vi ta en match?? I dare you! I double dare you! :evil:

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va i heeel..! Vad är det där för tjeckoslovakiska plastpolletter?? :crazy:

Såhär ser hederliga pogs ut:

Ska vi ta en match?? I dare you! I double dare you! :evil:

Pog är ju originalmärket, men det kom ju flera märken sedan. Vi brukade kalla dem för "Caps", sade man "Pogs" menade man det specifika märket. smile_1181703_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Looking for radioproducers? cc_detective_1217949_0.gif

Hahaha! Ja du, än är det långt kvar kan jag säga. Mest en dröm just nu, men vi får se hur den vidareutvecklas. Vet ingenting om radiostationer! Var man får tag i musiken, vad för utbildning som krävs, hur mycket pengar man måste investera osv osv. Jag får läsa på :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha! Ja du, än är det långt kvar kan jag säga. Mest en dröm just nu, men vi får se hur den vidareutvecklas. Vet ingenting om radiostationer! Var man får tag i musiken, vad för utbildning som krävs, hur mycket pengar man måste investera osv osv. Jag får läsa på :)

Jag börjar läsa Medieproduktion imorgon, där bland annat radio ingår. Så vad sägs om att starta en metalstation om ca tre år? ;)

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är precis en metalstation jag funtar på att starta. Kommer mest bli underground death och thrash. Kanske inte riktigt din stil? Eller? :D

Just underground death är väl kanske inte direkt min grej. Dock är thrash en av mina favoritstilar. Lyssnar mestadels på olika typer av metal. Åkte upp till Stockholm bara för Thrashfest förra året, och på torsdag köper jag biljett till Thrashfest Classics i Göteborg så jodå! Skulle jag starta en radiostation skulle den antagligen spela en blandning av thrash, progressive, heavy och death metal. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just underground death är väl kanske inte direkt min grej. Dock är thrash en av mina favoritstilar. Lyssnar mestadels på olika typer av metal. Åkte upp till Stockholm bara för Thrashfest förra året, och på torsdag köper jag biljett till Thrashfest Classics i Göteborg så jodå! Skulle jag starta en radiostation skulle den antagligen spela en blandning av thrash, progressive, heavy och death metal. :)

Eftersom jag har mycket plugg kvar och inte är säker på att det blir mitt karriärval kommer vi nog aldrig träffas tyvärr, men vi får väl bli konkurrenter istället i framtiden i så fall sgrin_1217965_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill hylla den fanatiska gubben som sålde som sålde fyra böcker till mig på en bokloppis idag. Var väldigt intresserad av engelsk fotboll och pladdrade glatt på när han förstod att jag också var väldigt fotbollsintresserad, och var så förbannat trevlig och ihärdig (på ett bra sätt) när han sålde böcker till mig. Älskar fanatiska gubbar. (När de är fanatiska om nåt bra).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill hylla mig själv att jag lyckades tvätta själv denna gång och allt gick bra annars brukar man bara följa med morsan ner när hon ska tvätta all tvätt och då brukar hon visa mig hur man gör. Just bara för att man ska komma ihåg ibland har man dåligt minne. Så nu hädan efter blir det att ta hand om sin egen tvätt själv så känns trevligt nu att man klarade detta själv

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...