Jump to content

Hyllningar!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Känner att det här borde göras...

Jag vill hylla GiZmo för den tiden han var här!

Han var en sån skön person och en sån älskvärd person. Han var alltid så grymt hjälpsam och så oerhört skön att få prata med överhuvudtaget!

Jag kan fortfarande minnas dom gångerna vi bara satt och random skrev om massa skit på msn och alla dom gångerna när han hjälpte mig med datorn när jag hade problem.

Han var alltid på topphumör och alltid så grymt hjälpsam. Jag.... eller nej, vi allihopa här på GTAsajten älskade dig GiZmo, tack för tiden vi har haft med dig.

Det är sorgligt att det blev tvungen att bli som det blev, men tyvärr har det hänt!

Vila i frid broder, vi kommer föralltid sakna dig!

För GiZmo, en utav sajtens många sköningar. R.I.P <3

Om det gick så skulle jag lätt plusa på. Garanterat att han kommer få Blaque Memorial Award

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Efter nästan tre timmars frustation och säkert över 60 olika konverteringsinställingar från .MTS (videofilm från min kamera) till ett passande format ser det ut som jag har hittat det som passar bäst. Underbart.

Här får ni om ni någongång använder Emicsoft Video Converter For Mac och ska konvertera .mts till .mpeg4:

Profile: HD H.264/MPEG-4 AVC Video:

Encoder H.264

Res: 1920 x 1080

Frame Rate: 29.97 fps

Video Bitrate 15000

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åå så fett! Vill hylla min vän som kämpat hårt i några år som mjukvaruutvecklare på ett litet företag de just lyckades sälja och han själv fick en utdelning på 4 miljoner samt att han får jobba kvar men nu med 50 000 i månadslön. Tänk att ha gått från student till minimilön och sen en vacker dag få in den summan på bankkontot. Det sköna är att han är så otroligt ickepengakåt.

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åå så fett! Vill hylla min vän som kämpat hårt i några år som mjukvaruutvecklare på ett litet företag de just lyckades sälja och han själv fick en utdelning på 4 miljoner samt att han får jobba kvar men nu med 50 000 i månadslön. Tänk att ha gått från student till minimilön och sen en vacker dag få in den summan på bankkontot. Det sköna är att han är så otroligt ickepengakåt.

Människor som lyckas. De är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste hylla dagens väder, fullständigt fantastiskt med varma vindar istället för eländigt höstrusk!

Önskar att jag kunde säga detsamma. Det var helt okej väder framåt tre, men vid femtiden svepte dimman in över staden såpass att man inte ens kunde se tio meter framför sig. Den ligger fortfarande kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...