Jump to content

Hyllningar!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Vill passa på att skicka en hyllning att detta är sista dagen man slipper se och höra det där jävla skit programmet IDOL på tv! Fyfan vad skönt det ska bli

Vill hylla mig själv, som är smart nog att aldrig se på TV med följden att jag inte ens visste att IDOL gick på TV förrän igår då jag råkade se en löpsedel eller dylikt.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

71055_177252298073_5927254_n_1227021_0.jpg

Brudarna brukar säga "Once you've gone black you never go back". Jag säger "Once you've gone Zeunerts you never go back". Tar tt tag att vänja sig vid den mer mogna smaken, men när man gjort det är den helt fenomenal!

Zeunerts äger. Men! Systembolaget säljer en nygårda som lagrats på bourbonfat. Den är nice. Mycket godare än den nygårda som lagrats på ekfat (som ändock är god).

Edit: Haha, vem flyttade julmustinläggen fram och åter från ölfavoritertråden? :P

Redigerad av spajdermän
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zeunerts äger. Men! Systembolaget säljer en nygårda som lagrats på bourbonfat. Den är nice. Mycket godare än den nygårda som lagrats på ekfat (som ändock är god).

Edit: Haha, vem flyttade julmustinläggen fram och åter från ölfavoritertråden? :P

Kul att du skulle nämna Nygårda! Jag var faktiskt inne på Systemet och köpte just Nygårdas bourbonlagrade julmust igår :D. Har dock inte hunnit pröva den än! Jag är mycket förväntansfull :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste hylla mig själv nu, verkligen jag menar det!

När jag först fick informationen om att jag skulle få ett jobb var jag orolig. Inte orolig över att jag inte skulle klara av själva jobbet. Utan jag var orolig att jag, som har så sjukt simpelt att sova länge på dagarna, inte skulle orka mig upp klockan 07.00 på morgonen.

Imorgon är det en vecka sen jag började, jag har varit uppe prick 07.00 (eller tidigare) varje morgon.

Känns som att jag börjar prioritera mina dygn på ett mycket bättre sätt nu!

Och det mina vänner, är så sjukt värt att hylla!

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Min kompis, som pluggar i Malmö och är sämst på att höra av sig, har tydligen blivit utsatt för TVÅ rånförsök under hösten. Han är väldigt stor osv men en typisk mys-stor-kille. Hursomhelst, första gången, han väntar på nattbussen, en kille kommer fram och frågar vad klockan är. Han anar missråd, kollar på sitt armbandsur istället för iphonen, ser samtidigt två till killar bakom den andra, men svarar trevligt. Killen glor som fan och säger att han har kniv, min vän svarar "jag ser ingen kniv".

Snubben stoppar handen innanför jackan och min kompis vet inte vafan han ska göra så han slår honom på käften allt han har. Andra killen kommer hoppsparkandes, han undviker den och fäller honom, slår tredje killen i magen och bröstet och kutar därifrån. Andra gången kommer en kille upp bakifrån, lägger en hand på hans axel och ber om plånboken, min komps nacksvingar honom och sticker därifrån. Och detta har han inte berättat för NÅGON innan vi ses på juldagen, idiot..

Redigerad av Tweak
  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis, som pluggar i Malmö och är sämst på att höra av sig, har tydligen blivit utsatt för TVÅ rånförsök under hösten. Han är väldigt stor osv men en typisk mys-stor-kille. Hursomhelst, första gången, han väntar på nattbussen, en kille kommer fram och frågar vad klockan är. Han anar missråd, kollar på sitt armbandsur istället för iphonen, ser samtidigt två till killar bakom den andra, men svarar trevligt. Killen glor som fan och säger att han har kniv, min vän svarar "jag ser ingen kniv".

Snubben stoppar handen innanför jackan och min kompis vet inte vafan han ska göra så han slår honom på käften allt han har. Andra killen kommer hoppsparkandes, han undviker den och fäller honom, slår tredje killen i magen och bröstet och kutar därifrån. Andra gången kommer en kille upp bakifrån, lägger en hand på hans axel och ber om plånboken, min komps nacksvingar honom och sticker därifrån. Och detta har han inte berättat för NÅGON innan vi ses på juldagen, idiot..

Be grabben köpa en 9mm.
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis, som pluggar i Malmö och är sämst på att höra av sig, har tydligen blivit utsatt för TVÅ rånförsök under hösten. Han är väldigt stor osv men en typisk mys-stor-kille. Hursomhelst, första gången, han väntar på nattbussen, en kille kommer fram och frågar vad klockan är. Han anar missråd, kollar på sitt armbandsur istället för iphonen, ser samtidigt två till killar bakom den andra, men svarar trevligt. Killen glor som fan och säger att han har kniv, min vän svarar "jag ser ingen kniv".

Snubben stoppar handen innanför jackan och min kompis vet inte vafan han ska göra så han slår honom på käften allt han har. Andra killen kommer hoppsparkandes, han undviker den och fäller honom, slår tredje killen i magen och bröstet och kutar därifrån. Andra gången kommer en kille upp bakifrån, lägger en hand på hans axel och ber om plånboken, min komps nacksvingar honom och sticker därifrån. Och detta har han inte berättat för NÅGON innan vi ses på juldagen, idiot..

Klassiskt. Men så ska de tas. Är du säker på att han inte kryddar sanningen? :rolleyes:

För jävligt förresten, fenomenet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...