Jump to content

Berätta om era "egenheter"


Maxz
 Share

Recommended Posts

På tal om mack-egenheter äter jag oftast runt mina mackor först - äter av kanten tills endast ett mittparti återtår, som jag vördnadsfullt inmundigar. Dock håller jag omedvetet på att gradvis gå ifrån det här, jag håller nog på att bli vuxen.. ):
Så brukar jag också göra! Fast jag äter inte runt hela, låter en liten bit vara kvar som man kan hålla i ^^

song-chart-memes-tastiness-sandwich_1107806_0.jpg

It's funny 'cus it's true!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan framkalla senkramp (?) i vaden och i fötterna. Spänner någon av dom på ett speciellt sätt så får jag en sån jävla smärta som avtar efter 10sek men en liten smärta sitter i någon timme efteråt. Är det något ni också kan göra eller är det en egenhet? Prövade någon timma sen och fick så ont jag nästan skrek.. AWWWWW

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan framkalla senkramp (?) i vaden och i fötterna. Spänner någon av dom på ett speciellt sätt så får jag en sån jävla smärta som avtar efter 10sek men en liten smärta sitter i någon timme efteråt. Är det något ni också kan göra eller är det en egenhet? Prövade någon timma sen och fick så ont jag nästan skrek.. AWWWWW

Det händer mig också men nästan bara på vintern, då kan jag vakna upp mitt i natten med hela jävla benet uppe i luften (Senan drar upp benet liksom) och det gör så hemskt ont så då brukar den nästföljande timmarna av sömn vara förstörda.. Hemskt, men det finns sendrag i våran familj så det får man väl acceptera. Brukar chippa in en sendragstablett (har inte namnet på dom just nu) efter ett sånt sendrag och då släpper det.

Kan dock inte framkalla det själv. Om jag inte varit och tränat löpning eller liknande och fuskat med stretchen.

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skriver ofta meddelanden i diverse trådar på forumet men när jag är klar klickar jag ner fliken istället för att posta. Varför jag inte postar vet jag egentligen inte. Känns som att många av mina inlägg inte tillför något speciellt.

Jag gör samma sak. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skriver ofta meddelanden i diverse trådar på forumet men när jag är klar klickar jag ner fliken istället för att posta. Varför jag inte postar vet jag egentligen inte. Känns som att många av mina inlägg inte tillför något speciellt.

Jag gör samma sak. :wub:

Haha, jag tänkte precis svara här, ändrade mig och klickade bort det. Insåg det sekunden efter och därför skriver jag nu. Fyfan vad dumt.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skriver ofta meddelanden i diverse trådar på forumet men när jag är klar klickar jag ner fliken istället för att posta. Varför jag inte postar vet jag egentligen inte. Känns som att många av mina inlägg inte tillför något speciellt.

Haha, jag gjorde precis samma sak i GH-tråden. Brukar inte hända (dvs jag brukar posta ändå) men den här gången tänkte jag faktist, "men vem kommer bry sig egentligen? :D "

Good news, people! Jag ringde på en annons jag sett i två månader men av nån anledning aldrig ringt på. 1400 kostade det enligt annonsen, och det är väl därför jag låtit bli när nypris är en femtilapp mer. Nåväl, jag ringde och fick ner det till 1000 utan problem, inklusive själva spelet. Jag skulle ringa igen för att höra om garanti och så vidare, han var ute och joggade, om jag hörde honom rätt :(

Kommer fortfarande inte kunna spela förrän om tidigast två veckor, dock... :P

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Jag stör mig otroligt mycket på lampor. Kan aldrig ha en rakt framför mig etc.

Och så kan jag bli väldigt nervös när jag ska göra nåt för första gången, även väldigt triviala saker, som när jag först skaffat bankkort och skulle använda det, eller busskort. Funny thing, när jag använde bankkortet första gången lyckades jag skriva in fel kod tre gånger så maskinen behöll det haha. Fast tog det förvånansvärt lugnt, knallade direkt in på banken och fixade så att jag skulle få ett nytt.

Min familj stör mig väldigt på att jag har en vana att dricka direkt ur en 2 liters-flaska som alla skulle ha. Men jag tycker de överreagerar, man brukar ju ofta ta en klunk ur en kompis dricka och tvärtom.

Och jag måste alltid zappa till TV6 innan jag stänger av tvn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är en nervös bajsare. Kan inte skita när någon står vid/nära dörren eller pratar med mig medans. Har svårt att slappna av när jag sitter på toa, brukar alltid skita när kusten är klar, eller på en toa där ingen är. Perfekt nu när jag är ensam hemma, då kan jag kriga på hur mycket jag vill!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar vrida min arm ur led och sätta tillbaks den igen, den känns som ny igen. ;)

At first I was like :D

But then I lol'd.

Själv har jag inte så värst många egenheter.

Eller jo! Jag är beroende av att ha polare/folk i min närhet, annars kan jag bli helt galen. Tror att det är motsatsen till att vara asocial.

Rätt hemskt nu på sommaren när alla är på semester.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är en nervös bajsare. Kan inte skita när någon står vid/nära dörren eller pratar med mig medans. Har svårt att slappna av när jag sitter på toa, brukar alltid skita när kusten är klar, eller på en toa där ingen är. Perfekt nu när jag är ensam hemma, då kan jag kriga på hur mycket jag vill!

Det är väl ingen egenhet, men det är sjukt jobbigt när man verkligen måste göra en tvåa i en lägenhet där man verkligen hör folk utanför prata i låg samtalston. Trots tjugo års finmotorisk träning av ringmuskeln kan man likt förbannat inte alltid hindra att brown notes undflyr tuban.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl ingen egenhet, men det är sjukt jobbigt när man verkligen måste göra en tvåa i en lägenhet där man verkligen hör folk utanför prata i låg samtalston. Trots tjugo års finmotorisk träning av ringmuskeln kan man likt förbannat inte alltid hindra att brown notes undflyr tuban.

Men jag är sådär hemma också, vi har 3 toaletter i huset. Bor i radhus så har 3 våningar. Sitter någon på samma våning så går jag alltid ner. Har jag besök tar jag alltid den som är längst ifrån dem. Brukar även sätta igång kranen så det inte ska höras.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är en nervös bajsare. Kan inte skita när någon står vid/nära dörren eller pratar med mig medans. Har svårt att slappna av när jag sitter på toa, brukar alltid skita när kusten är klar, eller på en toa där ingen är. Perfekt nu när jag är ensam hemma, då kan jag kriga på hur mycket jag vill!

Hm har aldrig haft det problemet. Om jag sitter på centralen och måste på toa jag knallar ner till toan sätter mig där om folk står utanför dörren eller rycker i den av misstag jag bryr mig inte speciellt mycket. Brukar bara säga för mig själv ser dem inte att det är upptaget. Jag och kompisar har en vana att vi små knackar på toa dörren när nån av oss är inne.

Som dem flesta har sagt så brukar också göra så jag får senkramp i foten men dryga är att den låser sig ett bra tag innan man kan röra den.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...