Jump to content

Anseendepoäng


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Vad fan har det med saken att göra? Sluta vara en sån jävla bitterfitta. Jag gillar att mer folk har antagit 4chan humor, vilket är den enda rätta internethumorn.

Jag antar att Lajnux förväxlade din äkta "gillar"-post med din sedvanliga syrlighet. Det finns inte mycket som visar att du faktiskt gillade vad som pågår - det kunde lika gärna varit ironiskt och bittert.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag antar att Lajnux förväxlade din äkta "gillar"-post med din sedvanliga syrlighet. Det finns inte mycket som visar att du faktiskt gillade vad som pågår - det kunde lika gärna varit ironiskt och bittert.

Och då ska man alltid utgå från det sämsta tänkbara, vilket är Lajnux kännetecken. Jag ogillar smilies, det är väl det enda som skulle kunnat ge någon hint över om jag skulle varit sur.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och då ska man alltid utgå från det sämsta tänkbara, vilket är Lajnux kännetecken. Jag ogillar smilies, det är väl det enda som skulle kunnat ge någon hint över om jag skulle varit sur.

Fast, med tanke på hur din post var skriven, och på hur du brukar vara så var steget till att tro att din post var ironisk inte speciellt långt.

Missuppfattningar på Internet händer, så är det bara.

  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...