Jump to content

Anseendepoäng


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Skillnaden är att Renard-dissen inte hade en AP-horerikampanj bakom sig, vilket är rätt extraordinärt. Fett coolt att 24 pers plussat ett inlägg ju, hur kul som helst.

Haha, jadå. Helt klart mer förtjänt. :P

Okeej, ge mig länk till Renard-dissen NU!

Sista inlägget på sidan och framåt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

kicken: hur seriöst tar du dina anseendepoäng? Har sett några halvbittra inlägg från dig på senare tid gällande det där och det är verkligen sjuuukt svårt att avgöra om du är seriös eller inte.

Jag tycker man kan säga samma sak om dig :angry: Ingenting fel att posta i humortråden och liknande trådar :angry:, men du får 10+ per dag på sådana inlägg :angry: Jag har således ett substitut kallat Tossie. :angry:

Svar: Jag trollar. :angry:

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men jag skall vara seriös.

Hemligheten bakom mitt poängrace med Kebab är att det för det första inte är något race. Det hela började med att jag någonstans vid 150 anseendepoäng låg några tiotal poäng bakom Kebab och således ville ruscha förbi honom på raksträckan till 200. Jag skämtade med Tossie i Mumble om att han skulle plussa på mina inlägg, tio per dag. Det roliga var att det helt ärligt bara var ett skämt, men efter några dagar märkte jag hur jag helt plötsligt hade gått upp i 200 poäng.

Sedan fortsatte Tossie att plussa på mina inlägg ett tag, men slutade runt 300-strecket. Visst har det hänt att han plussat på då och då, men majoriteten är fortfarande egenskapade och inte simulerade. När jag för någon månad sedan märkte att Kebab hade gått förbi mig - igen - blev jag lite besviken på Tossie och sa åt honom att plussa på lite extra och det är enda gången jag vart seriös bakom mitt förslag om hans plussande. Nu är dock saker och ting återställda och han plussar förhoppningsvis bara på inlägg han själv gillar.

Sedan var jag faktiskt aningen seriös bakom humortrådenanklagelsen. Hur roligt som helst att folk postar och är aktiva i de "roliga" trådarna, men anseendepoäng borde nästan låsas i dessa trådar då det är för enkelt att få plus för ett inlägg som egentligen bara innehåller en länk till en YT-video eller en bild på ett Trollface. Meningen med anseendepoäng är ändå att forumiter visar att man respekterar ett inlägg och det kan vara av alla slag, men oftast blir det för mycket plus i Humortråden och "Tråden med fascinerande filmer" och "Trollface", för att nämna några.

Mvh,

kicken, expert på anseendepoäng

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...