Jump to content

Anseendepoäng


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • 6 months later...

BUMP:

Hur ser man vart sina anseende poäng kommer ifrån? har tydligen gått upp till 184 hade lägre sist. Kollade på senaste inlägg via profilen men där kunde man inte se nåt riktigt så finns det nå annat sätt att ta reda på? Vill ju inte gå genom 6k post.

Fungerer ikke.

Möjligen kommer det i nån uppdatering men än så länge går det inte på nåt annat sätt än att kolla varje post.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Skulle det inte gå att införa en typ av ranksystem så som elitepvpers.com har det?

Alltså att ju mer gillanden och ju längre tid man varit medlem så får man en stjärna som går i levels bredvid sitt forumnamn?

Eller en typ av text under namnet så som Hustler,Gangster osv. relaterade till GTA spelen?

Tror Hultenius har annat att göra än att lägga till sådana överflödiga saker till forumet.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Är det bara jag som brukar gissa vilka som plussat ett inlägg innan jag kollar? Rätt kul, faktiskt. Vissa är väldigt lätta (typ Sniper plussar Umbertos politikinlägg och Green Goblin plussar okkas bilder på sig själv :P) men ibland sätter man kluringar och får känna sig lite extra nöjd.

/no-lifer

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som brukar gissa vilka som plussat ett inlägg innan jag kollar? Rätt kul, faktiskt. Vissa är väldigt lätta (typ Sniper plussar Umbertos politikinlägg och Green Goblin plussar okkas bilder på sig själv :P) men ibland sätter man kluringar och får känna sig lite extra nöjd.

/no-lifer

Haha, ja, det gör jag med. Man känner sig jätteduktig när man sätter dem. Rätt roligt att göra i snygga tjejer & killar-tråden också, eftersom att man lite har lärt sig folks smak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som brukar gissa vilka som plussat ett inlägg innan jag kollar? Rätt kul, faktiskt. Vissa är väldigt lätta (typ Sniper plussar Umbertos politikinlägg och Green Goblin plussar okkas bilder på sig själv :P) men ibland sätter man kluringar och får känna sig lite extra nöjd.

/no-lifer

Jag vill hylla anmärkningspoäng på forumet! Det är ganska kul att gissa vem/vilka som har plussat på ett inlägg innan man tittar!

Det enda tråkiga är att man nästan alltid får rätt om man enbart gissar Kebab :(

edit. Det heter ju faktiskt anseendepoäng.

:teehee:

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...