Jump to content
Hultenius

Anseendepoäng

199 inlägg i denna tråd

Se där, det gick tydligen att aktivera. Klickar man på siffran får man upp en liten lista på vilka som gillat inlägget.

.. men det gäller inte gäster! Så se till att logga in, jag vet att ni vill!

• Gilla 6

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Går det att på något sätt se var man fått ett anseende? Just nu när man inte har så många så är det ju lätt att hålla reda på var och en. Men i framtiden sedan (När jag kommer ha sjukt mycket anseende) så kan det ju bli lite svårt att hålla reda på var de nya anseenden:a kommer ifrån. :)

Är det möjligt?

• Gilla 2

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Är det möjligt?

Det är någonting jag också undrat över och hemskt gärna skulle vilja ha.

Vore schysst om du kunde kolla upp det Hultenius.

• Gilla 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Om jag fattat rätt, så vill ni ha nån notis som säger typ "VickeX uppskattar ditt inlägg"?

Javisst, det vore jättebra. Så man slipper leta så dant om man är intresserad. Speciellt eftersom det inte verkar finnas något bra sätt att se alla sina tidigare posts på.

• Gilla 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Om jag fattat rätt, så vill ni ha nån notis som säger typ "VickeX uppskattar ditt inlägg"?

Njaaee, det vetefasen om vi vill ha det, tycker det skulle vara lite för mycket tbh.

• Gilla 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Det skulle ju faktiskt vara intressant att se vilka posts som fått ett plus. jag har hittat ett av mina men har två anseendepoäng och orkar ju inte sitta o leta direkt. :)

• Gilla 1

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Det finns tyvärr inget sätt att se varifrån man får sina anseendepoäng (förutom att gå igenom alla sina inlägg). Att lägga till funktionen manuellt är ett alldeles för omfattande arbete. Kanske att det kommer i en framtida uppdatering.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Njaaee, det vetefasen om vi vill ha det, tycker det skulle vara lite för mycket tbh.

Men eftersom att man kan välja vilka notifikationer man vill ha, så borde det vara fullt möjligt att inte vilja ha sånt.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Fan, det är ju roligt det här med anseendepoäng! Vi får se till att inte glömma dem och använda dem mer, bara för att! Jag ser att både Umberto och Hultenius däremot har fattat vinken och för tillfället susar iväg mot anseendetoppen! cool_1182163_0.gif

• Gilla 2

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in