Jump to content

Anseendepoäng


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Fan, det är ju roligt det här med anseendepoäng! Vi får se till att inte glömma dem och använda dem mer, bara för att! Jag ser att både Umberto och Hultenius däremot har fattat vinken och för tillfället susar iväg mot anseendetoppen! cool_1182163_0.gif

And as for fortune, and as for fame

I never invited them in

Though it seemed to the world they were all I desired

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart ser man vem som har flest anseendepoäng? En sådan lista är hundra gånger viktigare än en postcount-topp-10.

Har funderat på det länge, det får nog bli så att man skapar en tråd och håller i det på egen hand. Ungefär som Last.FM-listan.

Jag kan ta tag i det om ingen annan känner att personen i fråga orkar.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har funderat på det länge, det får nog bli så att man skapar en tråd och håller i det på egen hand. Ungefär som Last.FM-listan.

Jag kan ta tag i det om ingen annan känner att personen i fråga orkar.

Fast det måste ju gå att aktivera en sådan funktion, precis som att man på det gamla forumet kunde se en lista över flest profilvisningar! Det var i "Top 10 posters"-vyn som man även kunde välja att sortera efter registreringsdatum, profilvisningar och något mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Jag har tre anseendepoäng, men när jag tittar igenom alla mina posts hela vägen bak till i april så hittar jag inte ett enda inlägg som är 'omtyckt' av någon. Är det en bugg? Vad händer?

Av någon anledning kan man inte längre se alla inlägg man själv eller någon annan har postat. Man ser bara en del.

Alla inlägg kommer inte med där, flera inlägg som jag postat idag och igår syns inte. Medan inlägg jag postade tidigare än så syns. Det känns som att slumpmässiga posts inte syns där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla snygg signatur du hade där..

Anseendepoäng FTW. Skittrist dock att man inte kan se vart man fått det. Känner inget behov av att veta vem men vart vore intressant :)

Jo, jag känner det samma. Om syftet med anseendepoäng var att man ska kunna bli uppskattad för bra inlägg så vore det ju bra att veta vad andra anser vara bra inlägg!
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...