Jump to content

"Vad spelar du just nu?"-tråden


chucky.swe
 Share

Recommended Posts

Och döm av min förvåning när jag såg Marquis komma gående och förkunna att 'the princess is in another castle'.

Haha, självklart, var har du trott att jag har bott? -_-

Braid äger hårt, men för att inte gå för långt off-topic så kan jag avslöja vilka spel jag spelar. Just nu känns det lite dött på spelfronten faktiskt, med FIFA10 och Forza 3 snart antågandes (för att inte glömma NFS: Shift och Dirt 2). Forza 2 är hur som helst fortfarande roligt, och så BF1943 som faktiskt är riktigt kul och en överraskning för mig på XBLA.

Redigerad av Marquis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Spelar PES09, kan dock inte installera patchen (svarar inte när jag klickar på 'update'), så kan inte lira online.

Ouh, och spelar Tetris och Super Mario Planet på mobilen också. Tänkte spela SSX: On Tour också, va ett tag sen sist, men är nog inte så populärt bland föräldrarna att göra det nu då den ena ska upp och jobba om fem timmar.

Ah just ja, min dator är så dålig att COD 2 laggar ibland. Hah!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trials HD.

Ett grymt spel. Älskar level editorn, och banorna är helt sjukt roliga och alldeles ok svårighetsgrad på. Beginner Easy och Medium flög jag igenom och fick guld på alla Beginner och Easy på första försöket. På medium fick jag guld på alla utom två stycken eller någonting sådant. Sedan så har jag fixat hard och extreme också. Verkligen mysigt hur man lär sig tekniker allt eftersom spelet blir svårare och svårare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Ah, stoppade i Oblivion i mitt kära PS3 i måndags. Åter igen är jag fast i Bethesdas oändligt stora värld. :rolleyes:

Just för stunden håller jag på att levla mig upp inom The dark brotherhood. Jag är inte riktigt säker på vad jag ska göra efter det, finns det någon mer guild att joina och levla upp inom så kommer jag göra det. Annars får jag ströva omkring i Cyrodiil och bara njuta. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...