Jump to content

"Vad spelar du just nu?"-tråden


chucky.swe
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Har provat några timmar Unreal Tournament 3 nu och jag är förvånansvärt imponerad! ^_^ Jag som älskade gamla UT1 och allt vad det innebar trodde att UT3 skulle vara en rejäl skändelse med stereotypa biffar och töntiga framtidsvapen. Jag vet inte hur spelen mellan 1 och 3 har varit (jag tror nämligen det finns fler än ett UT2) men här verkar man ha gått tillbaka till the basics och använder fortfarande samma musiksignatur och vapen. Fordonen jag sett har väl varit sådär och att Assault är utbytt mot nån form av dragkamp med control points som är fullständigt obegripliga är ju synd. Däremot finns Translocators kvar och det är ett stort plus! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har provat några timmar Unreal Tournament 3 nu och jag är förvånansvärt imponerad! ^_^ Jag som älskade gamla UT1 och allt vad det innebar trodde att UT3 skulle vara en rejäl skändelse med stereotypa biffar och töntiga framtidsvapen. Jag vet inte hur spelen mellan 1 och 3 har varit (jag tror nämligen det finns fler än ett UT2) men här verkar man ha gått tillbaka till the basics och använder fortfarande samma musiksignatur och vapen. Fordonen jag sett har väl varit sådär och att Assault är utbytt mot nån form av dragkamp med control points som är fullständigt obegripliga är ju synd. Däremot finns Translocators kvar och det är ett stort plus! ^_^

De riktigt coola och bra fordonen har dina motståndare, så du får försöka sno ett motståndarfordon för att få tag i ett som är bra och häftigt.

Jag gillar inte heller control points-matcherna, speciellt på de stora banorna där det tar lång tid att åka från ena sidan till andra och där det finns två vägar att vinna. Det är skitjobbigt att vara till vänster och ensam försöka hålla en control point samtidigt som alla dina AI-kompisar är på andra sidan och blir råägda av motståndarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...