Jump to content

"Vad spelar du just nu?"-tråden


chucky.swe
 Share

Recommended Posts

Tankade "Rag Doll Kung Fu: Fists Of Plastic" efter tips i PS3-tråden om att det var gratis, och jäklar vad roligt det är! :w000t: Så simpelt men ändå så kul. Troféer finns det ett antal också, så jag har skaffat 11/12 st nu under några dagar. Ska väl försöka mig på även den tolfte men att få guld i alla utmaningar är inte det lättaste :w000t:

För övrigt är det fortfarande duvorna kvar i GTA IV som gäller. Jag har ca 70 kvar totalt, fördelat på Algonquin (~18 kvar) och Alderney (~50). Sen är det Random Characters men de får vänta tills vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har börjat att spela GTA IV på Xbox 360 igen, jag åker mest runt och myser i staden eftersom jag inte orkar spela om storyn en gång till just nu. På PC så spelar jag faktiskt också lite GTA IV som jag försöker få spelbart på min gamla Pentium 4, känns som att slänga 387 kronor i sjön eftersom det inte vill funka felfritt (jag vet att min dator är för dålig).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Bump ;)

Fixade just den 200:e duvan i GTA IV och fick trofén "Endangered Species". Det jäkligt sura med det hela var att jag på nåt sätt tappade bort en duva av alla 200 så jag fick gå igenom alla igen. Gick igenom ~80 stycken genom videos (istf karta som jag gjorde från början) tills jag kom fram till att den allra första jag tog, var också den jag missade. Råkade skjuta den i en killing spree och tänkte att "jaja, den där ser jag ju att jag redan tagit när jag letar duvor i framtiden", varefter jag stryker den, skjuter fler snutar, dör, stänger av utan att spara och sedan räknar med att den var tagen när jag en månad senare börjar leta duvor :(

Vet inte hur många timmar extraarbete det blev men jag slapp ju iallafall gå igenom alla 200 igen, det räckte med 80. Statistiskt sett borde det ju bli ett medelvärde av 100 stycken folk går igenom innan de hittar den de saknar, om folk gör som jag gjorde?

Ska köra om storyn bara för att få "Liberty City (5)" eftersom min sparfil buggat sig - Dwayne vill inte hooka med mig. Efter att den är tagen kommer jag väl slänga den nya, mindre sparfilen och fortsätta jaga 100%. Har bara lite kvar nu.

Plus:

Så småningom kommer jag börja med Resistance 2 igen, återigen för att fixa Platinum.

Henkibojj_1103721_0.png

Har inte uppdaterat den där PSN-bilden på länge, jag har ca 200 troféer nu tror jag.

EDIT: Ah, här är en som borde stämma rätt bra. Åtminstone med antalet.

PS3 Trophies

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...