Jump to content

"Vad spelar du just nu?"-tråden


chucky.swe
 Share

Recommended Posts

Halo 3 på Xbox 360, jag spelar endast på Xbox Live då jag tycker att Storyn är för mycket "Space". Hade väntat mig något mer! Spelet är fult, linjärt och utan sina kompisar är det värdelöst! Fattar inte att Halo kan vara så populärt.

Redigerad av SimonJ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelar det som för tillfället ger störst möjlighet till PS3-troféer, jag har nån underlig böjelse för det. Just nu är det GTA IV som det går bäst i, jag har bara tio kvar och de är allihopa såna där samlaruppgifter som tar flera veckor att slutföra. Jag har tagit alla 50 Stunt Jumps och håller på med 200 duvor, jag tror jag tog min 108:e i veckan. Därefter är det en massa multiplayersaker som ska göras, men de tar tid och lär inte bli avklarade inom den närmsta tiden.

Warhawk körde jag tidigare väldigt mycket och kommer väl fortsätta när jag har lust tid, men jag betvivlar att jag kommer ta nån Platinum där eftersom de har så sjuka krav på sina större troféer.

Så småningom kommer jag börja med Resistance 2 igen, återigen för att fixa Platinum. Men även där är det såna där samlaruppgifter som kan bli rätt tråkiga om man inte tycker det är särskilt spännande. Multiplayertroféerna är omfattande men inte omöjliga, så det får väl ta sin lilla tid.

Ett spel som är perfekt för studier är Megaman 9 som jag börjat med de senaste dagarna. Svårt som fanken tills man lär sig mönstrena på alla fiender, då går det hyfsat fort men är fortfarande utmanande. Det som är bra med det är att man kan ta femtonminuterspauser eftersom det tar kort tid att starta upp och är upplagt lite som ett PSP-spel; snabbt upp, snabbt ned. Har klarat Concrete Man (och fick vapnet "C.shot" :mellow: ). Man måste älska musiken till det här, det är asgrymt.

Jag skulle vilja skriva fler recensioner men jag får inte ta mig tiden till det. Jag har en halvfärdig recension på Warhawk som jag tror kommer bli intressant. Ska skriva klart och korta ned vid tillfälle, dvs om ca 2 veckor. :)

Henkibojj_1103721_0.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Far Cry 2: Småjobb för UFLL och APR blandas med utforskning och diamantletande.

Garry's Mod: Spelar in videos för ett skolprojekt och konstruerar rymdskepp och stationer i Spacebuild. Har även experimenterat en del med ubåtar.

FSX: Tar ut 767an på längre flygturer. Främst inom Europa men det blir även en del flygningar mellan Hong Kong -> Tokyo och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriv vad ni gör i spelet/var ni är/hur det går etc.. Annars blir det här för spammigt och totalt meningslöst.

WoW och GH: World Tour, som sagt.

Raidar lite då och då, 1-2 gånger i veckan typ. Försöker progressa i Ulduar, går väl sådär. Annars brukar jag pugga OS25/VoA25, ska ta mig itu med Naxx10/25 nu när vi inte raidar där längre. Är med i en skön liten guild där största delen av medlemmarna är från Skellefteå. Mordos joinade häromveckan, så nu spelar vi tillsammans igen. Spelar väldigt casual. Spelar på Stormrage.

Spelar World Tour dagligen, övar mest upp mina färdigheter på trummorna. Lirar på hard/expert på trummor, enbart expert på gitarr..annars blir det tråkigt ju. Taggar inför GH: Metallica.

Ska även ta mig itu med Blue Dragon. Random skitspel jag köpte på Game för 200 spänn, ska lämna tillbaka det och två andra spel i och med GH: Metallica releasen.

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar just nu Oblivion väldigt mycket. Har get mig fasen på att jag inte ska lägga ned det fören jag klarat det. Har just nu klarat Thieves Guild, Fighters Guild, Dark Brotherhood samt nästan alla lösa quest.

Är just nu i slutet av Mages Guild och början av Knights of the Nine och Main Quest.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...