Jump to content

Jultema


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Jovisst, låt oss varje dag bjuda in hela släkten, laga julskinka och prinskorvar och annat festligt dyrt, göra julgodis, se till att alla ALLTID kan vara där utan att ha jobb eller andra förpliktelser i vägen - hälften av barnen i familjen har flyttat ut, men det gör inget! De måste ändå ha tid att mysa med familjen varje dag hela året!

Nej just det. Det går inte. Det är därför TRADITIONER finns, något som man kan se fram emot, något som man kan planera så att alla kan, något som sker tillräckligt sällan så att man har råd och tid. Varför försöker folk desperat få traditioner till något negativt?

Edit: F'låt Mathias, förresten.

Fy fan så jag håller med dig Siana. 100% W0RD på det där inlägget.

För att hamna mer ontopic, nu är det den 20 december, fjärde advent, och inget jultema än!

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan så jag håller med dig Siana. 100% W0RD på det där inlägget.

+1

Det är viktigt att hålla på traditioner, inte alla traditioner så klart, men de viktigaste!

Du gav ett otroligt välformulerat och starkt svar på tal Siana, way to go!

@emo: Jag har inget emot dig, och jag tycker att du har all rätt i värden att tycka vad du vill om julen, men i det här fallet håller jag med Siana :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

+1

Det är viktigt att hålla på traditioner, inte alla traditioner så klart, men de viktigaste!

Du gav ett otroligt välformulerat och starkt svar på tal Siana, way to go!

@emo: Jag har inget emot dig, och jag tycker att du har all rätt i värden att tycka vad du vill om julen, men i det här fallet håller jag med Siana :lol:

Jag svarde i den rätta jultråden, men visst vi kan agree to disagree.

Men hur som helst så borde väll jultemat dyka upp nu om det ska dyka upp över huvud taget, dont you think!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...