Jump to content

Jultema


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Det röda jultemat är i alla fall väldigt juligt. Därför tycker jag inte att det ska smällas upp bara för att det har snöat på vissa håll. Vem vet om snön smälter igen, då är det helt plötsligt inte så juligt längre. Nej, vänta tills den 1:e advent.

För mig varar julen från den 1:e advent till en bit in i januari, stör mig lite på alla som tycker att den varar från november till den 24:e december. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det röda jultemat är i alla fall väldigt juligt. Därför tycker jag inte att det ska smällas upp bara för att det har snöat på vissa håll. Vem vet om snön smälter igen, då är det helt plötsligt inte så juligt längre. Nej, vänta tills den 1:e advent.

För mig varar julen från den 1:e advent till en bit in i januari, stör mig lite på alla som tycker att den varar från november till den 24:e december. :rolleyes:

^Sanningen, jag tänkte på det blå temat vi hade förr... det kändes passande även under början av vintern.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vi hade ifjol var ett knallrött med typ spansk (eller vad det nu var ;) ) text. Det du pratar om har vi använt förut men jag tror inte att det fungerar till denna version av IPB, visst var det så?

Jag lackar som fan på det. Visst att alla inte skall behöva kunna skillnad på franska och spanska, men när det väl sades en gång i officiella jultematråden att det var franska så fortsatte folk att fråga om det var spanska eller franska :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lackar som fan på det. Visst att alla inte skall behöva kunna skillnad på franska och spanska, men när det väl sades en gång i officiella jultematråden att det var franska så fortsatte folk att fråga om det var spanska eller franska :rolleyes:

Alltså, menar du att det var spanska? eller var det franska men folk trodde det var spanska? eller var det ryska?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om forumet, as we know it, finns kvar 1.12 ska vi själklart ha chockrött jultema! Klart som fan! Gärna samma tema som vi hade ifjol.

Råkar någon ha en screen på det btw? Tror jag tog några bilder ifjol men jag har inte tillgång till den datorn atm.

Répondre!

Jag har inga bilder på temat in action, men jag har min gamla avatar som jag gjorde från en bild som vårat jultema var baserat på.

Torrentbytes_julavatar_1071104_0.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...