Jump to content

Jultema


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Min första reaktion (som jag faktiskt sa rakt ut):

Christ allmighty, fuck me senseless!

Meeeen... Så jävla länge som forumet har funnits är det kul att se den absolut största förändringen någonsin!

Temat är inte direkt "snyggt" men det är ju knappast poängen heller, det ska ju vara juligt... En julgran är imo heller inte direkt "snygg" utan bara mysig och stämningsfull.

Edit: Min signatur/avatar passar ju galet bra i alla fall! :D

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att det ser helt okej ut, och väldigt mysigt. Men i forumen är det lite svårt att se vilka topics som har fått nya posts eller inte.

Så jag säger som dom flesta andra.

Det är kul att saker händer, och det blir en mysig känsla, men det kunde varit mycket bättre. :wub:

Jag går efter "Goto last unread"-knappen, det är enda sättet jag ser var det är nya posts. :D

Att försöka se nya posts på heta trådar är svårt om man inte kollar noga, då nya posts-bilden bara är aningen ljusare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag går efter "Goto last unread"-knappen, det är enda sättet jag ser var det är nya posts. :D

Att försöka se nya posts på heta trådar är svårt om man inte kollar noga, då nya posts-bilden bara är aningen ljusare.

Står "New" allt. "No new" under das julgran på vänster sida. =)

Trådarna markeras med en rund snöboll om det finns nya posts.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Står "New" allt. "No new" under das julgran på vänster sida. =)

Jag är aldrig så långt ut i forumet.

Edit: Var fasen är snöbollen? Menar du den gula till vänster? Då har jag redan kommenterat den:

Att försöka se nya posts på heta trådar är svårt om man inte kollar noga, då nya posts-bilden bara är aningen ljusare.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"OOOOooooooohohohohoho JjjÄVLAR!! :):naughty::) " var min reaktion. Galet festligt, bättre julstämning får man leta efter! :D Men strax efter jul kan jag tänka mig att det blir skönt att byta tillbaka. Men just nu är det bara galet mysigt! :huh:

...och plötsligt duger inte signaturtemat alls längre, till de här färgerna. Måste hitta nåt med antingen jul eller Pink Floyd, men Jacker har ju redan hammarna så det blir lite trist :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit va äckligt tema, lite porrigt också.

Seriöst, plocka bort din signatur.

Det är ett under att Hultenius efter alla dessa år med en nerstängd sida och förmodligen ganska dött intresse fortfarande engagerar sig och betalar för forumets drift, och dessutom faktiskt LYSSNAR på vad vi säger och gör så gott han kan. VI ville ha ett jultema och så börjar folk genast att kasta skit. Skämmes! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...