Jump to content
Hultenius

Jultema

281 inlägg i denna tråd

Snart är det jul och för att skapa lite julkänsla har forumet fått ett varmt jultema :lol:

Tyvärr är knapparna på franska, men förhoppningsvis ska det inte orsaka allt för mycket problem.

Gillar du inte temat så behöver du inte deppa, originaltemat kommer tillbaka om 1-2 veckor.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Snart är det jul och för att skapa lite julkänsla har forumet fått ett varmt jultema :lol:

Tyvärr är knapparna på franska, men förhoppningsvis ska det inte orsaka allt för mycket problem.

Gillar du inte temat så behöver du inte deppa, originaltemat kommer tillbaka om 1-2 veckor.

Underbart.

God Jul, Hultenius. :D

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Haha! Jävlar vad trippy. Jag var mitt inne i en tråd när det byttes på en sekund.

Men det är mysigt! hemtrevligt. I like it.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Haha, det var fult men nice på samma gång! Oh yeah! :D Lite stämningsfullt är det allt, hoppas det blir tradition!

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Haha! Fick lite utav en chock! Fint är det, men lite skumt också på samma gång. Vissa saker står på spanska! Eller är det franska? Jag är så okultiverad :D

EDIT: DOH! Läste inte första posten. Franska var det.

Redigerad av Renard

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Haha! Fick lite utav en chock! Fint är det, men lite skumt också på samma gång. Vissa saker står på spanska! Eller är det franska? Jag är så okultiverad :D

EDIT: DOH! Läste inte första posten. Franska var det.

Snarare ett retard då det står i förstaposten.

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in