Jump to content

Jultema


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Lämnade Gtasajten en dag ( :) ) och kommer tillbaka för att bli skrämd. Underbart jul tema, men liiite jobbit är det faktiskt, tror det är bakgrunden. Men det passar till tillfället så den jävla snön vägrar att visa sig :mf_doof:

OMG, Ny Siiiddaaa XD!

Förhoppningen var att du skulle tro att du kommit till fel forum och aldrig skulle komma tillbaka igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev starkt överraskad när jag öppnade sidan, och ett leende smög sig fram.

Tycker att allting blev mysigare temat inbjuder en att stanna kvar en stund till.

Önskar dock att temana ofta blir uppdaterade vid högtider eller månadsbyten, jag stödjer det till 100%.

Är rätt less på standardskinnet, men jag får väl njuta fram till nyår.

Snygg jobbat!

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst, plocka bort din signatur.

Det är ett under att Hultenius efter alla dessa år med en nerstängd sida och förmodligen ganska dött intresse fortfarande engagerar sig och betalar för forumets drift, och dessutom faktiskt LYSSNAR på vad vi säger och gör så gott han kan. VI ville ha ett jultema och så börjar folk genast att kasta skit. Skämmes! :w000t:

Seriöst... nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst, plocka bort din signatur.

Det är ett under att Hultenius efter alla dessa år med en nerstängd sida och förmodligen ganska dött intresse fortfarande engagerar sig och betalar för forumets drift, och dessutom faktiskt LYSSNAR på vad vi säger och gör så gott han kan. VI ville ha ett jultema och så börjar folk genast att kasta skit. Skämmes! :w000t:

Jag gillar det iaf :(

Tycker det är bra omoget att slänga in en sån signatur. Vad ska det vara bra för? Folk gillar det, även om det inte är alla. Sen har han ju sagt att det var det snyggaste som inte kostade pengar, och även om han pröjsade för ett tema skulle det ändå vara missnöje bland folk. Ingen idé att gnälla som fan över ett tema som tas bort om två veckor. I "bästa" fall, dvs om demonstranterna får som de vill, kommer temat tas bort en vecka i förtid. Är det verkligen värt att utnämna sig till forumets ärkesubba bara för att man ska slippa ett jultema under en vecka? Skärpning! :P

Tänk på att Tomten kommer snart...

:D

Lulz, vilken comeback! :P

I'd say! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad menar du? Drar man igång ett "uppror"( :P ) av den här kalibern så borde man ju kunna ha något att försvara sig med istället för "ok" på största "Jag vill bara vara gnällig á la högstadie"-manér.

MEn varför ska jag försvara mig för att jag inte gillar jul temat, personal opinion. Om det är svar på att jag är omogen, larvig eller visar disrespect till Hultan genom att framföra det i en signatur 24/7 så kan jag bara säga......

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...