Jump to content

5 st underliga/egendomliga saker om dig själv!


P-C
 Share

Recommended Posts

Det där med att "kompensera" det man gör med ena handen/foten/sidan verkar ju riktigt vanligt xD

- Jag tycker att spindlar är söta och faktiskt ganska mysiga på ett sätt, men ser jag en i rummet kan jag inte slappna av. Dessutom kan jag inte ta i dem, så antingen måste jag be någon slänga ut den från rummet åt mig, döda den med en elektrisk insektsdödare eller på annat sätt få ut den utan att röra den. Nu senast fångade jag en spindel i ett dammsugarmunstycke, körde in en bit papp under och lös in med en ficklampa i andra änden så den skulle bli rädd och inte smita ut den vägen, sen tjongade jag iväg munstycket från balkongen. Kreativt :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 317
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • Jag går alltid jämnt antal steg, börjar alltid med höger fot och slutar med vänster och om jag tänker/lyssnar på en låt går jag i takt med låten
  • Försöker ofta gå i takt med andra människor
  • Vill helst inte flytta runt muspekaren
  • När jag läser på internet dubbelklickar eller trippelklickar jag med musen hela tiden
  • Tänker alltid saker som "vad tänker hon om mig?", "vad tycker han om mig?"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på några nya underliga/egendomliga saker om mig själv. :rolleyes:

* Jag tänker oftast på engelska

* Har ett dåligt närminne. eller vad det nu heter.

* Måste nästan alltid ha fullt i alla grafiska inställningar på spel för att det ska vara snyggt, annars orkar jag inte spela spelet eller så får jag bara ångest av att inte ha en tillräckligt bra dator.

* Jag är bättre på engelska än på svenska, vid vissa tillfällen.

* Jag dagdrömmer hela tiden och lider av hjälte drömmar.

Redigerad av XaeRo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Jag går alltid jämnt antal steg, börjar alltid med höger fot och slutar med vänster och om jag tänker/lyssnar på en låt går jag i takt med låten
  • Försöker ofta gå i takt med andra människor
  • Vill helst inte flytta runt muspekaren
  • När jag läser på internet dubbelklickar eller trippelklickar jag med musen hela tiden
  • Tänker alltid saker som "vad tänker hon om mig?", "vad tycker han om mig?"

Knasigt mysig du verkar vara :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

* När jag är ensam hemma och då jag måste ta ansvar för diverse saker dubbel kollar jag dem flera gånger.

* Jag finner det rofyllt att gå på toa.

* Jag hatar att duscha. (nu menar jag inte att jag har dålig hygien)

* Jag måste träna minst 5 gånger i veckan för att må bra.

* Min frisyr är väldigt viktig. Använder hårgelé dagligen och kammar till frisyren. Tar oftast runt 5-8 minuter. Vill inte ett mina hårstrån som jag vill, klipper jag bort dem. Kan bli extremt förbannad om te.x. håret är för långt och frisyren blir konstig.

* Markerar nästan alltid text som jag läser. Ibland markerar och avmarkerar jag den medan jag läser.

* Högsta grafik på spel är ett måste. Dubbelkollar alltid.

* Ibland på vintern då det är fotspår ute då jag ska te.x. till skolan går jag i andras spår (''Gå I andras forspår'' EHE)

* Kommer alltid på dumma smeknamn och ord. Lägger alltid märkte till hur personer beteér sig och deras vanor, speciellt onödiga saker. Fittskvalp,pizzapongsatan,blodarslet(kallade en en leksak så då jag var liten) är vanliga ord. Smeknamn kan vara Gruset, Alpo, Crosh Totti, Pottz etc.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

* När jag är ensam hemma och då jag måste ta ansvar för diverse saker dubbel kollar jag dem flera gånger.

* Jag finner det rofyllt att gå på toa.

* Jag hatar att duscha. (nu menar jag inte att jag har dålig hygien)

* Jag måste träna minst 5 gånger i veckan för att må bra.

* Min frisyr är väldigt viktig. Använder hårgelé dagligen och kammar till frisyren. Tar oftast runt 5-8 minuter. Vill inte ett mina hårstrån som jag vill, klipper jag bort dem. Kan bli extremt förbannad om te.x. håret är för långt och frisyren blir konstig.

* Markerar nästan alltid text som jag läser. Ibland markerar och avmarkerar jag den medan jag läser.

* Högsta grafik på spel är ett måste. Dubbelkollar alltid.

* Ibland på vintern då det är fotspår ute då jag ska te.x. till skolan går jag i andras spår (''Gå I andras forspår'' EHE)

Du har inte glömt en massa saker nu.. ? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på lite till:

  • När jag möter någon på stan vill jag inte trampa i hans/hennes skugga. Hoppar alltid över den.
  • När jag sitter med hörlurar framför datorn snurrar jag alltid sladden runt mina fingrar i olika mönster.
  • Brukar ofta gå runt i min egen värld. När jag och polare går igenom skolan, till matsalen t.ex, så börjar vi prata om något, sen så glömmer jag bort vad det är vi pratar om och finner mig själv sägandes exempelvis "mmm", "aaa", "haha, fyfan" utan att ha en aning om vad det är jag svarar på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker den här tråden börjar spåra ur. Folk berättar ganska allmänna och vanliga saker om sig själva (vilket för övrigt antagligen är människosläktets favoritdiskussionsämne) istället för underliga/egendomliga dylika; vidare verkar flertalet ha problem med att räkna till fem.. whistling_842393_0.gif

Knasigt mysig du verkar vara :P

Hm. Anar jag en viss ironi? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på 2 konstiga saker som jag gjorde när jag spelade wow.

Jag spammar på C ibland.. utan anledning. tills det känt "bra".

Jag funderar innan raider om jag ska prata mkt i vent den kvällen eller om jag ska vara väldigt tyst.. Och efteråt så ångrar jag mig alltid. Alltså jag ångrar mig och tycker jag skulle pratat mer/mindre. :S lolligt.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bor i Örnsköldsvik! :rolleyes:

Antar det, alla andra gjorde det så. :o

Du får väl hemsöka mig när du är här nästa gång :wacko: jag har allt inom lack och läder :blink:

aja ont:

*skruvar bil när jag är deppad eller liknande. INGET annat funkar än just det när jag är ledsen.

*OTROLIG skräck för människor i uniform, särskilt poliser.

*forbi för att vara närmare än två meter från andra personer när jag badar.

*kan inte ge fan i att röka i bilen om jag har cigg. utanför går det rätt okej, men i bilen, nej

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker den här tråden börjar spåra ur. Folk berättar ganska allmänna och vanliga saker om sig själva (vilket för övrigt antagligen är människosläktets favoritdiskussionsämne) istället för underliga/egendomliga dylika; vidare verkar flertalet ha problem med att räkna till fem.. whistling_842393_0.gif

Hm. Anar jag en viss ironi? :blink:

Nja. Mer åt böghållet än åt ironins domäner i så fall.

Men jag vet inte jag. Ibland får jag för mig att många i den här tråden skriver det allra knäppaste de kan komma på som de själva gjort kanske 1-2 gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja. Mer åt böghållet än åt ironins domäner i så fall.

Men jag vet inte jag. Ibland får jag för mig att många i den här tråden skriver det allra knäppaste de kan komma på som de själva gjort kanske 1-2 gånger.

Tycker det är värre när 70% av alla skriver något som
alla
gör, men dom tror är unikt för just sig själva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • KAN inte rita normala saker. Ritar jag ett ansikte så kan jag inte rå för att det tillkommer några ögon/munnar.
  • Skakar alltid på huvudet innan jag nyser.
  • Blir sjuk (förkyld) högst två gånger om året.
  • Sitter alltid och knäpper med fingrarna.
  • Kan ta med pekfingret med lillfingret bakom lång- och ringfingret.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...