Jump to content

5 st underliga/egendomliga saker om dig själv!


P-C
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 317
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har upptäckt en sak.

Efter den här incidenten har jag vansinnigt stor respekt (snudd på fobi) för maskiner eller andra saker som har ett högt tryck. Alltså, gasoltuber, brandsläckare, kompressorer och självklart även den tidigare nämnda vedpannan. Till och med små harmlösa ballonger! Jag går runt och tror att de ska explodera när som helst... :)

Satan, fick för mig att det här var en fobitråd. Menmen, det är väl en slags egenhet med.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har upptäckt en sak.

Efter den här incidenten har jag vansinnigt stor respekt (snudd på fobi) för maskiner eller andra saker som har ett högt tryck. Alltså, gasoltuber, brandsläckare, kompressorer och självklart även den tidigare nämnda vedpannan. Till och med små harmlösa ballonger! Jag går runt och tror att de ska explodera när som helst... :)

Satan, fick för mig att det här var en fobitråd. Menmen, det är väl en slags egenhet med.

Gastuber du, ja läskiga jävlar. 200 bar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Drar upp gammal tråd men whatever.

• Kan inte simma, kunde inte lära mig det helt enkelt.

• Jag måste alltid vinna diskussioner.

• När jag spelar gitarr måste jag alltid börja med att spela D, A, Asus, Em, G och C i den ordningen, sen baklänges innan jag spelar nåt annat.

• Kan inte slå vanliga kullerbyttor, men baklänges.

• Jag kan komma ihåg nåt som stod i böcker jag läste när jag var 6 år, men glömma bort saker jag fått reda på tidigare samma dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Jag kan komma ihåg nåt som stod i böcker jag läste när jag var 6 år, men glömma bort saker jag fått reda på tidigare samma dag.

+1. :>

Jag har kommit på att jag tar på mig deodorant om kvällarna när jag är nyduschad och ska hoppa ner i sängen. Inte en normal-deo-session utan bara en liten "dutt" i varje armbåge.

... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Bumpar, och dubbelpostar. I'm going crazy!

Jag har märkt att jag hellre ger någon t.ex. den sista köttbiten, eller en bulle hellre än att säga nej eller få mig en argumentation. Och det har jag tydligen gjort i åratal, efter jag fick mig en utskällning av min far att jag tog den sista köttbullen.

The power of words, eh?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rodnar för lätt.

Tar mig på kuken för ofta. (Dock händer det bara när jag är hemma, kan hända att jag sitter vid datorn och kommer på mig själv när jag har handen innanför byxorna) :naughty:

Jag tar ofta upp mobilen ur fickan för att kolla vad klockan är, även fast jag gjorde det för kanske 30 sekunder sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rodnar för lätt.

Tar mig på kuken för ofta. (Dock händer det bara när jag är hemma, kan hända att jag sitter vid datorn och kommer på mig själv när jag har handen innanför byxorna) :naughty:

Jag tar ofta upp mobilen ur fickan för att kolla vad klockan är, även fast jag gjorde det för kanske 30 sekunder sedan.

W0rd på båda två !!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har märkt en sak med mig själv. Jag slutar exakt alla samtal, oavsett vem jag pratar med och oavsett vad avslutningsämnet är med samma två ord. Tack, hej. Varför jag valt att lägga till ett tack före hej har jag ingen aning om, men nu är jag så van att jag inte kan sluta med att säga tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag knäpper aldrig byxorna och skärp förrän jag kommer ut från toan, när jag är hemma. Folk har kommenterat det. Men jag tycker det är så drygt att göra sånt när man står inne på toan så jag gör det utanför istället, on the run, på väg mot mitt rum eller what ever.

Hähä! :lol: Det kanske är något undermedvetet. Du vill visa att du minsann inte glömmer bort en sådan sak för andra. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...