Jump to content

5 st underliga/egendomliga saker om dig själv!


P-C
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Inlägg 317
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

* Dåligt närminne

* Kommer ihåg onödiga saker och årtal. Dålig på att komma ihåg viktiga saker

* Dåligt närminne

* Dagdrömmer.... kanske inte ovanligt. men jag kan göra saker som jag gör i "drömmen" kommit på mig själv med att sitta på bussen och

börja vinka ut i toma intet. eller ropa "nej" helt plötsligt. Många som tittat skumt på mig då.

* Grymt gehör. Kan lyssna på en låt en gång och sedan sätta mig bakom ett trummset och spela 97% av låten helt rätt.

* Dåligt närminne

* Börjat med att knäppa med fingrarna så som en annan på denna sida sa att han gjorde..... tack för den. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En riktigt udda grej med mig, som jag glömde berätta, är att jag i 98 fall av 100 (förmodligen) trampar på tröskeln när jag går genom en dörr. Mamma har tjatat på mig om det i alla år, eftersom färgen slits bort. <_<

Men i vilket fall, på senare tid har hon sagt åt mig varenda gång hon sett mig göra det och det är så jag har insett att det händer ofta! Förstår inte varför alls, faktiskt. Det är även som att jag (undermedvetet, såklart) tajmar in så att högerfoten trampar på tröskeln.

:shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

* Brukar alltid slänga upp mobilen när jag går själv och möter nån.

* Fylla ett glas vatten, dricka hälften, hälla ut, fylla igen å dricka.

* Kan börja skratta för mig själv när jag tänker nå roligt.

* Duschar nog 3-4 gånger per dag.

* När jag sitter att glor på internet brukar jag alltid stänga fönstret jag är i för att öppna igen och skriva in ny adress.

* Suger verkligen på att förklara roliga saker jag sett.

* Typ 25% av de gånger jag tänker, tänker jag på engelska.

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, här sitter jag helt ensam i lägenheten och skrattar för mig själv =D

Så kul att läsa om vad folk gör. Lillfingrar som ska klippas av och Närminnesförluster och allt vad som näms. Så nu tänkte jag vara lite bussig och bjuda på lite att läsa om mig.

* Jag har alltid haft en tvångstanke när jag åker bil, speciellt i baksätet. Jag koncentrerar mig på en prick på fönstret och kollar på den. Finns det träd bredvid vägen får pricken inte nudda träden, utan jag måste vrida huvudet upp och ner så de inte nuddas vid. (Vet inte om jag gör det längre eftersom det ofatst är jag som kör) Tyckte iaf att det var skitjobbigt. Tänk 8 timmars bilfärder.. Puh! :angry:

* Väldigt ofta händer det att jag ligger på sängen och läser eller skriver. Har jag då en penna i handen och ska gu upp från sängen lägger jag alltid pennan på höger sida eftersom jag är högerhänt. Jag gör det varje gång, men trots detta börjar jag leta efter pennan eller saken jag hade i handen på helt andra ställen som jag inte ens vart på.. Usch, snurrig man kan bli.

* Ska jag med bussen går jag oftast till hållplatsen 15 minuter innan och kollar tiden ett flertal gånger innan jag går iväg bara för att vara säker på att jag ska komma med bussen och inte komma sent, trots att det är 100 meter till busshållplatsen härifrån.

* Blir jag på nåt sätt blöt på handen eller liknande så måste jag blöta ner den andra handen också. Det är bara en sak jag måste göra, annars känns det konstigt.

* Jag hatar att sitta 3 pers i en bil där en sitter i förarsätet, en i passagerarsätet och en bakom passageraren eller föraren. Tredje personen ska å hellre sitta i mitten så det blir jämt, annars jag tror att bilen ska välta i en kurva då man sitter en för mycket på ena sidan. Det var vart som en "fobi". Livrädd vid varje sväng. Åker man då med nån man inte vågar säga till sitter jag stel som en pinne och hoppas på att man ska överleva färden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har lite underliga saker om mig själv men dom säger jag inte :P

Förutom att jag har några vita ögonbryn/ögonfransar/säggstrån på ena sidan av ansiktet (w00t) Har även en vit fläck med hår, typ 1-2 cm i diameter :ermm: spooky

Maxz: scarrry :ermm:

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

◆Jag vill alltid ha något gott, finns det inte så letar jag genom hela huset :ermm:

◆Jag måste alltid fixa min frisyr, om jag ska på stan, gå ut med kompisar mm.

◆Jag gillar när andra skadar sig, inte brutalt då (w00t)

◆Jag brukar peta mig i örat <No Offence>

◆Jag brukar oftast dansa i duschen

Döm inte mig :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

◆Jag vill alltid ha något gott, finns det inte så letar jag genom hela huset :ermm:

◆Jag måste alltid fixa min frisyr, om jag ska på stan, gå ut med kompisar mm.

◆Jag gillar när andra skadar sig, inte brutalt då (w00t)

◆Jag brukar peta mig i örat <No Offence>

◆Jag brukar oftast dansa i duschen

Döm inte mig :ermm:

Vet en till sak du kan lägga till:

För stor signatur.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En riktigt udda grej med mig, som jag glömde berätta, är att jag i 98 fall av 100 (förmodligen) trampar på tröskeln när jag går genom en dörr. Mamma har tjatat på mig om det i alla år, eftersom färgen slits bort. (w00t)

Men i vilket fall, på senare tid har hon sagt åt mig varenda gång hon sett mig göra det och det är så jag har insett att det händer ofta! Förstår inte varför alls, faktiskt. Det är även som att jag (undermedvetet, såklart) tajmar in så att högerfoten trampar på tröskeln.

:ermm:

Har inte tänkt på det, men jag lider av samma sak...

* Blir jag på nåt sätt blöt på handen eller liknande så måste jag blöta ner den andra handen också. Det är bara en sak jag måste göra, annars känns det konstigt.

Hade faktiskt inte tänkt på det heller...

En annan sak jag kom på mig själv med när jag läste Nikos, vet inte varför jag kom på det men om jag inte har nått att göra, står i duschen, går p

å stan själv så lyssnar jag på så måste jag alltid spela luftgitarr eller tummor på låren eller närm

aste bord...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...