Jump to content

5 st underliga/egendomliga saker om dig själv!


P-C
 Share

Recommended Posts

* När jag år ute ensam tittar jag bakåt varannan sekund(är typ paranoid)

*När ja dricker vatten ur kranen sköljer jag alltid ur glaset 2 gånger även om det är rent

*När nån säger "Så det räcker" måste jag alltid säga "3"

*Måste alltid lukta på mina fingrar när jag har tatt på mitt hår

*Sover alltid med huvudet mot väggen så länge det är mörkt, sen när det ljusnar så vände jag mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 317
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ONT: en till sak: jag stör mig som tusan på de där fula "hip hop" kepsarna. ni vet de med platt skärm an har på snedden. blaeh

Jag har två såna kepsar, men jag är ingen hiphopare för det. Jag hatar hiphop, och hiphopare, främst för att hela hiphopscenen just nu består av äckeltöntar som bara snackar om pengar, knark, horor och att bli skjuten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Besatt av att ha bra statistik:

När jag spelar poker sitter jag hela tiden och försöker få så bra statistik som möjligt, startar om den om jag inte är nöjd. Samma sak förut när jag spelade NHL på datorn, släppte in mål i slutminuterna, bara för att motståndarna skulle komma närmare och därigenom ta ut målvakten, så jag kunde göra mål med min bäste målskytt och leda målligan...

*Utseendefixerad & *Perfektionist:

Skulle aldrig gå ut i "fel" kläder eller ofixad frilla. Skulle aldrig heller skicka någon en bild på mig utan att jag (om än väldigt lite) låtit den genomgå photoshop (det är inte så allvarligt som det låter, oftast lägger jag bara på ett curves-lager för att få en bättre bild).

*Mörkrädd:

Hatar att gå och hämta saker ur frysen, som ligger i garaget. Oftast springer jag hela vägen tillbaka.

*Svårt att tvinga mig själv:

Inte tidigare i livet, men nu för tiden spar jag alla läxor till sista sekund, skjuter upp om jag vet att läraren inte bryr sig överdrivet mycket. Har minst tusen gånger bestämt att aldig bita på naglarna igen, men det går inte att sluta.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Jag plockar alltid med batterilocket på fjärrkontrollen när jag kollar på TV
  • Har alltid stökigt hemma. Städar jag en dag så är det stökigt inom en vecka efteråt. Städar sällan.
  • Jag är extremt dålig på att märka mina skivor som jag har bränt.
  • Dock har jag väldig ordning i iTunes
  • När jag ska städa på skrivbordet så skapar jag en ny mapp i Mina Dokument tex och dumpar allt jag har på skrivbordet där i den mappen.
  • Jag använder ibland för många smileysar i MSN. Inte på rad ( ;):blink:;):lol: ) utan mer att jag skriver en i efter varje mening. Beror dock på vem jag snackar med.
  • Svär aldrig hemma. I skolan svär jag som fan.
  • Ibland sitter jag framför datorn och gör konstiga ljud. (när jag är ensam hemma) Tom fraser ibland, tex säga "hej" några gånger med olika röster.
  • Blir extremt otålig om en fil jag laddar ner från nätet laddas ner väldigt lånsamt. är det över en minut så går jag ifrån datorn ett tag.
  • Om jag gör läxorna så gör jag dom dagen innan förhöret.
  • Blir okoncentrerad när jag har sovmorgon. Kollar alltid på schemat flera gånger innan jag är absolut säker på när jag ska gå.
    :)

    Edit:

    • Mörkrädd är jag ofta, hatar när jag är på landet och ska ut på kvällen/natten och skita på dasset. Knakar det i någon gran så fryser jag till någon sekund för och ser därefter så det inte var något.
Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte att jag är den enda som skrivit det. :lol:

Mera att lägga till för mig:

  • Jag har pussat killar på munnen i nyktert tillstånd, mer än en gång.
  • Jag måste peta lös tagenterna på tagentbordet när jag har tråkigt med en kniv.
  • Jag kan försvinna spårlöst från stan i en natt ibland, fara ner till Sundsvall och gå runt hela dagen, sen ta bussen hem.

Sundsvall är ju en "trevlig" stad =) vart bor du? :blink:

får man skriva mer än fem saker?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Definiera normalt.

Medelvärdet.

Jag måste alltid noggrant och städat runt omkring mig. Klarar inte av ett smutsigt rum och mår, precis som The Sims gubbarna, pest när jag går in i ett rum med strumpor, gammal disk och damm överallt. Bland annat därför som jag inte vågar åka på lan med datorn, massa dammråttor bakom datorn och någon kommer antagligen börja stapla klibbiga läskburkar på den så att den blir alldeles kladdig och kletig.

Jag gillar älskar jazz.

Jag har nästan alltid TVn på (även nu) trotts att jag inte tittar på den... den är dessutom på mute nu.

Får vilda raseriutbrott ibland när saker inte går som det ska. Har bytat mus nu ett antal gånger då ingen av dem håller.

Saker får inte stå på stand-by någonstans i huset.

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Jag är jävligt bra och framgångsrik på saker som jag verkligen gillar. Trummor, skolan (fast det gillar jag kanske inte så mycket) och innebandy (där jag har spelat cuper med 90:or, jag har tränat många gånger med Balrogs Dam-A-lag när de har haft spelarbrist och så har jag tränat Balrogs A-lag Herrar minst.. 7-8 gånger. Värt och notera är att de spelar i Elitserien, Sveriges högsta division) som exempel.
  • Jag hatar oordning. När jag är hemma är disken ALLTID fixad, mitt rum likaså och jag påbörjar aldrig något roligt för än jag har gjort det "tråkiga". Likaså gäller mina mappar på datorn, för att inte tala om iTunes. Mer organiserat kan man inte ha.
  • Många beskriver mig nog som snäll och jävligt rolig. Jag har jävligt skön humor (inte bara enligt mig, utan också andra).
  • Även jag är väldigt utseende- och klädfixerad. Till skillnad från många andra, kan jag bara inte köpa en jättesnygg tröja om det inte är ett dyrt märke.. det går inte. Dessutom går jag, i stort sett aldrig ut om jag inte är nöjd med min frisyr.
  • Jag är riktigt bra på att argumentera (NOTERA: I VERKLIGHETEN). Jag vet inte hur många, som jag ens inte känner, jag har ställt mot väggen och riktigt ägt dem totalt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Jag är jävligt bra och framgångsrik på saker som jag verkligen gillar. Trummor, skolan (fast det gillar jag kanske inte så mycket) och innebandy (där jag har spelat cuper med 90:or, jag har tränat många gånger med Balrogs Dam-A-lag när de har haft spelarbrist och så har jag tränat Balrogs A-lag Herrar minst.. 7-8 gånger. Värt och notera är att de spelar i Elitserien, Sveriges högsta division) som exempel.
  • Jag hatar oordning. När jag är hemma är disken ALLTID fixad, mitt rum likaså och jag påbörjar aldrig något roligt för än jag har gjort det "tråkiga". Likaså gäller mina mappar på datorn, för att inte tala om iTunes. Mer organiserat kan man inte ha.
  • Många beskriver mig nog som snäll och jävligt rolig. Jag har jävligt skön humor (inte bara enligt mig, utan också andra).
  • Även jag är väldigt utseende- och klädfixerad. Till skillnad från många andra, kan jag bara inte köpa en jättesnygg tröja om det inte är ett dyrt märke.. det går inte. Dessutom går jag, i stort sett aldrig ut om jag inte är nöjd med min frisyr.
  • Jag är riktigt bra på att argumentera (NOTERA: I VERKLIGHETEN). Jag vet inte hur många, som jag ens inte känner, jag har ställt mot väggen och riktigt ägt dem totalt.

Missförstått tråden lite?

5st underliga/egendomliga saker.. inte 5st saker du äger på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kompletterar litegrann:

  • Nu för tiden har jag alltid en s.k "fingerboard" vid datorn som jag trixar med. Har ingen aning om vars den kommer ifrån och jag börjar bli riktigt duktig (tråkiga sessioner vid datorn ftw)!
  • När jag pissar drar jag alltid upp tröjan och "hakar fast den" med hakan. Jag har gjort det ända sen jag var liten grabb.
  • Jag blir ALLTID trött när jag ser på TV.
  • Jag pratar, precis som skribb, engelska med mig själv ibland. Övar på utttalet, antar jag.
  • Jag fick en rostig spik i huvudet när jag var 7 år, fick fara till sjukhuset och limma ihop skallen (no lies).
  • Jag var skiträdd för actionspel som innehöll blod när jag var mindre, tror jag övervann rädslan när jag var 10-11 år.
  • Folk undrar jämt om jag har någon sorts ögonfetisch. Tjaa, kanske det är så? Men det är bara på GTAsajten som jag jämt använder ögon som avatarmaterial.
  • Ibland när jag skriver så glömmer jag bort en del ord eller så hamnar orden på fel plats. Ni kanske har märkt det på forumet någon gång. Är jag dum i huvudet? :blink:

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Jag kan efter en sekunds ögonkontakt hata/älska någon.
  • Ibland när jag skriver för hand skriver jag bokstäverna i fel ordning.. eller t ex om jag ska skriva SKRIVA så skriver jag kanske först KRI sen lägger jag till KRIVA för att sen till slut lägga till S:et - SKRIVA!
  • Jag älskar att använda repliker från Simpsons.. helst 5-minuters tal och jag tål inte att bli avbruten.
  • Brukar väldigt ofta digga musik á la Night at Roxburry.. även på DH. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör som alla andra och fortsätter.

Johannes...

... Har en otroligt näsfetisch. Medans hans medkompisar tittar på bröst och rumpor, tittar Johannes på näsor, vilket för honom är en väldigt upphetsande kroppsdel. Det är även den enda kroppsdelen, förutom ögon, som han kommenterar.

... Har aldrig aktivt deltagit i en gymnastiklektion sedan 2004/2005.

... Har så lågt självfötroende att han hela tiden intalar sig själv till att må motsatsen till det han gör. Ifall han mår dåligt för att han känner sig patetisk och äcklig, så intalar han sig att han måste må bra för att han är patetisk som anser sig behöva må dåligt för en gång skull. Mår han bra så inser han att han gör sina vänner till åtlöje då...

... lätt känner vad hans kompisar känner, och mår utefter dom. För något år sedan var han en jättebra person att tala ut med, men efter att ha upplevt en mental kollaps så tog det slut och nu är allt han tänker på det förgågna och att han aldrig har funnits för sina vänner efter alla dessa år.

... Klär sig efter hur han mår. Känner han sig nervös, instängd, eller liknande så tar han på sig tajta kläder. Mår han dåligt eller är lite smått ledsen så drar han på sig en stor tröja och ett par trasiga brallor.

... Har inte en enda porrfilm, trots sitt porrtittande förflutna som femåring :blink:

... Slösar tid när han har tråkigt med att anstränga sig till att posta på forumet, när han igentligen inte har något vettigt att skriva om.

... *Suck* Har flera gånger intalat sig till att lämna forumet, men det har aldrig blivit av. Han skulle, exempelvis, lämna forumet samtidigt som Simpa/eXotic gjorde det efter att dom skrivit en novell tillsammans med Kebab och Corleone.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...