Jump to content

5 st underliga/egendomliga saker om dig själv!


P-C
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 317
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)

Tror nog alla gör såna här grejer som man själv tycker är konstiga eftersom .. ja, folk snackar inte så mycket om dessa 'underliga' saker.  :(

Äh, dåligt formulerat.. men ni fattar vad jag menar.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Glömmer väldigt lätt bort saker, väldigt enkelt. "Ojustja, det hade jag glömt."

*Dålig på att passa tider, extremt morgontrött.

*Har väldigt dålig humor.

*Har väldigt svårt att förlåta folk efter att dom gjort något taskigt. Innerst inne gör jag det nog aldrig, även om det inte märks.

*Har mkt enklare att prata med okända folk som jag inte alls känner, speciellt vuxna, än många 'nära och kära'..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

* Jag älskar skämt utan poäng;

Två älgar satt i en tall då plötsligt en ubåt flög förbi och landade i en närliggande gran. Då sa den ene älgen till den andre

- Han bor nog där.

Det delar du och jag! :(:ermm:

* Kan bara sådär börja fnissa eller skratta åt roliga saker som hänt för länge sen (t.ex. ett skämt som nån drog för två år sen) så fort jag kommer att tänka på det.

* Försvinner lätt in i min "egna lilla värld" som det heter. Om jag tänker på saker är det lätt hänt att jag börjar viska mina tankar för mig själv, iaf röra munnen. Har fått många snea blickar på bussen tack vare det.

* Är disträ, vilket tyvärr folk missuppfattar som om jag vore dum eller korkad.

* Är väldigt ordentlig enligt folk. Vilket stämmer, detaljer spelar stor roll för mig och jag ägnar mig mycket åt det (beror iofs på vad jag ägnar mig åt).

* Är på nåt vänster besatt av tid. Kan räkna på hur många timmar eller veckor det är sen jag gjorde det och det, och sedan reflektera över vad jag gjort från då tills nu och hur det är rimligt att det tagit just den tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • När jag är koncentrerad biter jag tag i långfingret och slappnar av i handen så att armen/handen hänger i mitt bett
  • HATAR och åter HATAR folk som skriver på msn "Hej ! Vad gör du?" direkt efter varandra
  • Har 120 dvd-filmer och har sett ungerfär 50-60 av dem
  • Älskar att skita och då läsa Aftonbladet
  • Är extremt hårig. Och då snackar vi inte luden, utan riktigt mycket hår över hela kroppen förutom ryggen och överarmarna, och mitt hår på huvudet är väldigt tjockt.
    Finns en historia: Jag och några polare var på ett stall för ca tre år sen. Min kompis bad mig ställa mig brevid en häst vilket jag gjorde. Han tog hästmanen (stavning?) i ena handen och mitt hår i andra handen. Det kändes ingen skillnad. Flera andra testade, och de sa samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Kan, som Jacker, börja skratta åt något gammalt skämt eller någon rolig sak jag sett på tv och börja skratta utan anledning.
  • När jag åker buss eller liknande eller tittar på tv, kan jag bara börja stirra rakt fram och tänka på en sak som sedan utvecklas till en annan o.s.v tills jag glömt bort vad jag gör/kollade på innan
  • Har ett väldigt bra minne för struntsaker. Jag kan repliker från de gamla Beck-filmerna med Gösta Ekman, jag kan registreringsnummren på våra gamla bilar o.s.v
  • Jag gillar skämt utan poäng, t.ex. som det Zack skrev.
  • Jag tittar väldigt ofta på mig själv i spegeln och tycker att jag är skitsnygg :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Jag är väldigt morgontrött. Kommer försent till första lektionen i skolan ungefär 75% av gångerna.
  • Jag älskar saker. Jag har visserligen aldrig några pengar för att köpa vettiga prylar, men när jag väl har en, så kan jag bara sitta och titta på den i flera minuter.
  • Är mycket blygare mot personer som jag inte känner någorluna väl. Kanske inte jätteovanligt, men det är ganska jobbigt.
  • Är väldigt lat. Det händer ofta att jag struntar i läxorna, struntar i att städa mitt rum och skjuter alltid upp saker till sista minuten.
  • Brukar lukta på fingrarna. Öhh, ja, dom luktar olika beroende på vart man luktar och vad man pillat på tidigare

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Rodnar lätt. Väldigt störande.

Gjorde jag också i din ålder plus några år senare. Var grymt jobbigt. Men det är något man med 90% säkerhet växer ifrån, jag gjorde det i alla fall. Tror mycket beror på dåligt självförtroende, gjorde det i alla fall för mig. Hade extremt kefft självförtroende.

Stå på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

* Den senaste läxan jag gjorde kommer jag inte ihåg (med andra ord gör jag aldrig läxan)

* Har hyffsat dåligt minne (speciellt när man har många saker att komma ihåg)

* Skriver nästan aldrig till folk på MSN (öppnar aldrig konversationer), och svarar helst bara med ett ord

* Är ganska blyg (kommer vara skitskakig om det blir forumträff på DH)

* Går helst upp långt innan skolan börjar för att kunna sitta vid datorn på morgonen (börjar 10.45 idag)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Jag är som alla andra på forumet, morgontrött.

*Älskar spela fotboll.

*Hatar att förlora pga någon har fubblat sig eller bara kämpar ej.

*Jag hatar att plugga, då dagen efter provet bryr sig ingen om själva ämnet och sedan om jag får G på provet, får man G i betyg, inte som andra pluggar in hela boken får MVG på provet och i betyg, men frågar man de 2 beckor senare så kan de inget.

*Hatar löjliga frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(värst först)

  • Lider av hem-tics/adhd (utan läkares medtycke dock) - Kan helt, utan anledning skrika det högsta jag kan, men bara när jag är hemma. Springa naken, slå i väggar, bita i saker. Men som sagt, bara när jag är ensam hemma.
  • Idiot på fyllan - Jag har dom sjukaste tankegångar när jag är full. Jag blir högljud och jag går folk på nerverna.
  • Segast i stan - Säger du klockan 6, kan du vara säker på att jag är där tidigast 7. Helt ofattbart dålig på att hålla tider. Har kommit i tid till skolan 2(!) dagar under 4 år på gymnasiet. Ärvt från min far som är likadan (tillsammans med 2 av mina systrar)
  • Peta näsan - Näsfetish. Sitter alltid och petar i näsan, och det går alltid så långt att jag får näsblod. Har näsblod minst en gång i veckan, men kan ändå inte sluta peta mig i näsan. (Har svimmat pga näsblod, men fortsätter ändå)
  • Egen humor - Väldigt egen och sjuk humor. Gilla eller hata den mer eller mindre. Har dock inte träffat någon som inte tyckt jag var rolig eller sjuk (sjuk som i, "Haha, du är fan sjuk.. :(")

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(värst först)
  • Lider av hem-tics/adhd (utan läkares medtycke dock) - Kan helt, utan anledning skrika det högsta jag kan, men bara när jag är hemma. Springa naken, slå i väggar, bita i saker. Men som sagt, bara när jag är ensam hemma.

Ojdå, fan vad jobbigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...