Jump to content

5 st underliga/egendomliga saker om dig själv!


P-C
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 317
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • Har en extrem ordning i mitt rum och i datorn (musik album och låtar t.ex., filmer), dammsugar rummet ca 2-3 gånger per vecka. På dagarna när jag är i skolan är dörren till mitt rum stängd för att förhindra någon att stöka i det.
  • Ger mig aldrig i en disskusion = Kan ej bli övertalad på enkelt vis, vilket isånnafall skulle kännas som en förlust (jag har ett temprament :)).
  • När jag sitter/ligger/står och tittar på TV i mitt rum trycker jag konstant på knapparna på den med pekfingret över "sändaren" (kom inte på något bättre namn) så att inget ändras på TVn. Detta brukar avta efter cirka 10minuter, vilket inte är så bra för batterierna.
  • Är expert på att lista ut låtar från mobiler eller Mp3-spelare med högt ljud i, endast Metal låtar. Senast idag satte en polare på max en halv sekund av Metallica's "Sad but true" och skrek genast SAD BUT TRUE, med tanke på att jag var oförbredd och hade ingen aning om att han satte på någon låt så är det ett nytt tangerat rekord (applåd). Brukar även bli testad av vissa som ibland blir tröttsamt, men då jag man såklart förbredd.
  • Är ett fan av gamla och nya skräck filmer, mest 80-tals slasher, vilket ibland kan ge negativa effekter, men det är bara och ge igen...

:ph34r:

Edit: Kan ibland också vara en besserwieser! :)

Redigerad av xenon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

* Duschar för lite, vilket anses väldigt äckligt för vissa... Like I care! Duschar när jag börjar lukta svett...

* Har inte bytat byxor på två månader (tror jag)

* Klipper nästan aldrig naglarna (funkar perfekt som plektrum)

* Är allmänt ofräsch

* Hatar dock tovor i håret!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

* Duschar för lite, vilket anses väldigt äckligt för vissa... Like I care! Duschar när jag börjar lukta svett...

* Har inte bytat byxor på två månader (tror jag)

* Klipper nästan aldrig naglarna (funkar perfekt som plektrum)

* Är allmänt ofräsch

* Hatar dock tovor i håret!

Tycker jag låter ganska fräscht :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Jag är jävligt bra och framgångsrik på saker som jag verkligen gillar. Trummor, skolan (fast det gillar jag kanske inte så mycket) och innebandy (där jag har spelat cuper med 90:or, jag har tränat många gånger med Balrogs Dam-A-lag när de har haft spelarbrist och så har jag tränat Balrogs A-lag Herrar minst.. 7-8 gånger. Värt och notera är att de spelar i Elitserien, Sveriges högsta division) som exempel.
  • Jag hatar oordning. När jag är hemma är disken ALLTID fixad, mitt rum likaså och jag påbörjar aldrig något roligt för än jag har gjort det "tråkiga". Likaså gäller mina mappar på datorn, för att inte tala om iTunes. Mer organiserat kan man inte ha.
  • Många beskriver mig nog som snäll och jävligt rolig. Jag har jävligt skön humor (inte bara enligt mig, utan också andra).
  • Även jag är väldigt utseende- och klädfixerad. Till skillnad från många andra, kan jag bara inte köpa en jättesnygg tröja om det inte är ett dyrt märke.. det går inte. Dessutom går jag, i stort sett aldrig ut om jag inte är nöjd med min frisyr.
  • Jag är riktigt bra på att argumentera (NOTERA: I VERKLIGHETEN). Jag vet inte hur många, som jag ens inte känner, jag har ställt mot väggen och riktigt ägt dem totalt.

För att inte tala om hur ödmjuk du är :) Usch

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

* Jag klarar inte av att sitta framför en datorskärm mer än 1,5 timmar (får ont i ögonen annars)

* Jag är egoist (tyvärr)

* Kan vara tyst väldigt länge när disskutioner förs

* Jag vill ha pengar hela tiden till att köpa dyra grejer, men när jag har pengar så vill jag inte köpa något

* När jag spelar fotboll har jag bra syn och bra blick så spelet, hittar många bra passningar. Min teknik är däremot inget att skryta över

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- Jag är förbaskat lat. Gör aldrig det där lilla extra om det inte behövs

- Har en del fördomar..

- Jag spammar på MSN, skriver aldrig mer än 1 rad i taget.

- Tänker på Engelska. Inte alltid men rätt ofta. :)

- Jag skriver snabbare än vad jag tänker.. Alltså. t.ex när jag skrivit klart ett inlägg här på Gtasajten så måste jag gå tillbaka och ändra det. Det är alltid nått litet fel som jag stör mig på.. :)

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

* Duschar för lite, vilket anses väldigt äckligt för vissa... Like I care! Duschar när jag börjar lukta svett...

* Har inte bytat byxor på två månader (tror jag)

* Klipper nästan aldrig naglarna (funkar perfekt som plektrum)

* Är allmänt ofräsch

* Hatar dock tovor i håret!

Fan, här har vi xstreem, den vandrande doftgranen. :)

Får man fråga varför?

Liten snopp förstås.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

* Jag klarar inte av att sitta framför en datorskärm mer än 1,5 timmar (får ont i ögonen annars)

Provat att ändra Hertzen? Högerklick på skrivbordet -> Egenskaper -> Inställningar -> Avancerat -> Bildskärm -> Uppdateringsfrekvens: Högsta möjliga.

- Jag skriver snabbare än vad jag tänker.. Alltså. t.ex när jag skrivit klart ett inlägg här på Gtasajten så måste jag gå tillbaka och ändra det. Det är alltid nått litet fel som jag stör mig på.. :)

Äh, det är du inte ensam om, såvida det inte gäller stora saker som att skriva helt fel mening på fel ställe. Interpunktion och "flestavnigaar" är väldigt vanligt.

Ja det ska vara jobbigt har jag hört :)

Är det inte "Jo, det är rätt jobbigt har jag hört"?

Ny konstighet: Mitt luktminne. Läs mer här. Jag kan minnas lukter från saker jag inte känt lukten av på åratal, och ändå veta vad det är. Ibland måste jag stå och sniffa in lukten från t.ex. en plastmadrass ganska länge, och jag ger mig inte förrän mitt luktminne kopplats till mitt bildminne och att jag på så vis får en inre bild av vår sommarstuga, vårt gamla barnlekrum, nån kompis lya eller - allra oftast - en plastleksak jag hade när jag var liten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- Gör alltid konstiga ljud och röster när jag kör bil.

- När jag nynnar på en sång klämmer jag alltid in orden "eat/eating candy bar" istället för orginaltexten.

- Kan inte komma i tid. Det går inte, även om jag börjar förbereda mig i tid kommer jag alltid på något jag måste göra när jag ska lämna huset.

- Är kritisk till det mesta.

- Paranoid: Kan inte lämna huset om jag inte har dragit ut sladden till vattenkokaren, radion och kaffebryggaren. Måste också kolla strykjärnet när jag lämnar huset, även om jag inte har använt det. Kollar upp ord på google innan jag postar i forumet, även om jag oftast vet hur de stavas.

- Känner alltid på fickorna för att kolla om mobil, nycklar och plånbok inte har trillat ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...