Jump to content

5 st underliga/egendomliga saker om dig själv!


P-C
 Share

Recommended Posts

*Älskar att fisa och rapa, speciellt när andra klagar på att det lukar :ermm:

*Hatar att plugga

*Är sjukt beroende utav läsk och snus, snusar en dosa per dag och dricker ungefär 2 liter läsk per dag

*Klarar inte av små bokstäver i låtnamn som tex. beethoven - adagio aathéthique, utan det ska vara Beethoven - Adagio Pathéthique

*Hatar när folk skriver "mm" på msn

Redigerad av Carlis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 317
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 5 weeks later...
Fan! Jag är lite trött, för det var exakt det jag menade. :ermm:

Till exempel på morgonen när jag värmer min oboy ( :P ) så är 1,40 lagom tid, men jag brukar sätta den på antingen 1,41 1,42 eller 1,43 ;)

Det var en bekant ( :)) som gjorde så och sedan dess har det blivit så. Det har hänt enstaka gånger att jag startat om den för att jag råkat pricka in ett "jämnt" nummer :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Jag måste kolla massor med gånger på min mobil när jag har alarmet på. Alltså, jag kan ha lagt mig till rätta och börjat läsa/kolla tv. Plötsligt så måste jag gå upp och kolla så att alarmet inte har slagit av sig själv eller ändrat tid. Det upprepas flera gånger. T.o.m nu på sommaren, när det inte spelar någon roll om jag sover tre timmar längre än vanligt, så måste jag kolla det hela tiden. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det får man inte..

Jo det får man, i mellanstadiet ordnade skolan så att alla som inte kunde simma fick gå dit. Det var cirka två-tre stycken där. I och för sig så ligger våran mellanstadieskola tillsammans med både sim- och sporthall. Så det kanske påverkade.

Edit: Kom på att vi fick gå dit även under 1:an - 3:an, men då var det obligatoriskt. Även för de som redan kunde simma, jag lärde mig när jag gick på lekis när min familj åkte på utomlandsresa :ermm: . Jag minns att alla först fick börja på det grunda, sedan när man hade visat att man kunde simma så fick man bege sig ut på det djupa. Jag var med bland de få som fick bege sig dit först av alla, tänk vad stolt man var när man gled omkring ute på det djupa och kollade bort till det grunda där de plaskande försökte ta sig framåt. :blink:

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det får man, i mellanstadiet ordnade skolan så att alla som inte kunde simma fick gå dit. Det var cirka två-tre stycken där. I och för sig så ligger våran mellanstadieskola tillsammans med både sim- och sporthall. Så det kanske påverkade.

Edit: Kom på att vi fick gå dit även under 1:an - 3:an, men då var det obligatoriskt. Även för de som redan kunde simma, jag lärde mig när jag gick på lekis när min familj åkte på utomlandsresa :blink: . Jag minns att alla först fick börja på det grunda, sedan när man hade visat att man kunde simma så fick man bege sig ut på det djupa. Jag var med bland de få som fick bege sig dit först av alla, tänk vad stolt man var när man gled omkring ute på det djupa och kollade bort till det grunda där de plaskande försökte ta sig framåt. ;)

Hehe, jag minns att jag var alldeles för stor för den lilla poolen, så efter mycket kort tid blev jag utslängd i den stora poolen även fast jag knappt kunde ta mig framåt! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

* Orkar inte bry mig längre över deprimerade kompisar. (We all choose how happy we are)

Och efter typ 7 dagar så får jag reda på att min kompis har blivit intagen på en anstalt emot depresion. (Bad karma eh? :))

Skriver 5 nya hoppas ni inte störs av det.

1. Inbilar mig saker. Ser typ saker (oftast vita eller svarta) röra sig snabbt förbi mig på avstånd av typ 5 meter. eller utanför ett fönster.

2. Prattar med mig själv tydligen.

3. Äter inte tillräckligt trots jag är på risk nivå för Anorexia.

4. Envis på ett dåligt sätt. kan inte vissa känslor.

5. Omodig vågar inte prova på nya saker typ. har det tom jobbigt att klippa håret. How will others think? (googla aspergers syndrom)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan! Jag är lite trött, för det var exakt det jag menade. :)

Till exempel på morgonen när jag värmer min oboy ( ;) ) så är 1,40 lagom tid, men jag brukar sätta den på antingen 1,41 1,42 eller 1,43 ;)

Jag har inte värmt någon dryck i mikro på flera år, tycker inte att det blir riktigt då. Dricker jag O'Boy eller te så värmer jag det alltid på kastrull. ;)

Men det är klart, skall man till plugget på morgonen så kanske man tar den i mikron. Fast jag kan då inte dricka O'Boy på morgonen, blir så jävla dålig i magen. Övriga som delar samma problem? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...