Jump to content

5 st underliga/egendomliga saker om dig själv!


P-C
 Share

Recommended Posts

*Jag kan inte radera grejer från datorn utan att få ångest 2 sekunder senare.

*Jag måste tvätta håret varje morgon, annars känns det som om det kliar i hårbotten dagen ut. trots att det inte gör det om jag verkligen tänker att det inte kliar.

*Jag har haft en allergi i ett år nu utan att veta vad det är.

*Jag uppträder så "normalt" som möjligt hemma , som om någon tittar på mig 24/7 (såg truman show när jag var liten)

*Jag har haft ett märke på armen som såg ut som en slags alien grej från någon film.

btw , hej GTASAJTEN :unsure: ( min första post : )

Redigerad av Wahlis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 317
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

*Jag kan inte radera grejer från datorn utan att få ångest 2 sekunder senare.

*Jag måste tvätta håret varje morgon, annars känns det som om det kliar i hårbotten dagen ut. trots att det inte gör det om jag verkligen tänker att det inte kliar.

*Jag har haft en allergi i ett år nu utan att veta vad det är.

*Jag uppträder så "normalt" som möjligt hemma , som om någon tittar på mig 24/7 (såg truman show när jag var liten)

*Jag har haft ett märke på armen som såg ut som en slags alien grej från någon film.

btw , hej GTASAJTEN :unsure: ( min första post : )

Tvätta håret måste jag också göra varje morgon, även om jag har sköljt det kvällen innan. Angående din allergi kanske du borde gå och ta några stickprov (heter det så?).

Och välkommen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orkar itne skriva ner 5 men en sak som jag hatar är att om jag är pissnödig när jag spelar så går jag aldrig på toaletten förrän typ en timme senare. Vet inte varför men man glömmer bort det ibland, börjar tänka på det osv. Va fan hur svårt ska det vara att resa sig från stolen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på en sak som jag själv stör mig ganska mycket på.

  • Om jag har börjat på ett spel och slutar mitt i spelet för att sedan återuppta spelandet nån/några dagar/veckor efter så måste jag alltid börja om från början

Gäller inte om det går en eller två dagar, mer åt 3 dagars hållet det börjar gällas för mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på en sak som jag själv stör mig ganska mycket på.
  • Om jag har börjat på ett spel och slutar mitt i spelet för att sedan återuppta spelandet nån/några dagar/veckor efter så måste jag alltid börja om från början

Gäller inte om det går en eller två dagar, mer åt 3 dagars hållet det börjar gällas för mig :)

Om du är i slutet i svåraste spelet som ingen klarat.. börjar du om då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Capslock, scrolllock MÅSTE vara av och numlock MÅSTE vara på.

Jag kan sova jättetungt, min bror kan gå och rota i skåp utan att jag vaknar, men småsaker som att en pingisboll studsar vaknar jag av.

Kan kolla på en film, pausa mitt i och sen komma tillbaka några timmar senare och fortsätta kolla.

edit :Som halo också, kan sitta och vara pissnödig som fan i en timme typ innan jag går på toa.

Tangentbordet måste vara snett.

Har nästan alltid fötterna på bordet när jag sitter och skriver vid datorn, när jag spelar så sitter jag på min ena fot och den andra har jag på min baslåda

Redigerad av Bullet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Capslock, scrolllock MÅSTE vara av och numlock MÅSTE vara på.

Jag kan sova jättetungt, min bror kan gå och rota i skåp utan att jag vaknar, men småsaker som att en pingisboll studsar vaknar jag av.

edit :Som halo också, kan sitta och vara pissnödig som fan i en timme typ innan jag går på toa.

Precis samma.

--

- Alla möbler i mitt rum måste stå rakt. Finns bara fyra riktningar att ha dom. Inget får stå snett.

- Jag måste ha en hög med tidningar/böcker vid sängen, fast jag sällan läser innan jag somnar.

- Allt i min skrivbordslåda ska vara i ordning. Samma med mina bokhyllor. Sängen däremot, bäddar jag bara om någon är på besök.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...