Jump to content

5 st underliga/egendomliga saker om dig själv!


P-C
 Share

Recommended Posts

*Glömmer väldigt lätt bort saker, väldigt enkelt. "Ojustja, det hade jag glömt."

*Dålig på att passa tider, extremt morgontrött.

*Har väldigt dålig humor.

*Har väldigt svårt att förlåta folk efter att dom gjort något taskigt. Innerst inne gör jag det nog aldrig, även om det inte märks.

*Har mkt enklare att prata med okända folk som jag inte alls känner, speciellt vuxna, än många 'nära och kära'..

Väldigt lik mig.

* Piller beroende.

* Orkar inte lära mig stava.

* Kan inte tåla nya RTS efter Generals serien. Allt ny RTS är bara skit för mig.

* Tål inte att köra på låg grafik.

* Impulser som gjör att jag köper fel saker. (tex Skulle upgradera min dator och köpte ett 8800 GTS kort för 3175kr tror jag. Men tydligen var jag i mer behov av ny CPU (har celleron D 3.2ghz :rolleyes:) Och sedan såg jag på class ohlson GTX kort för typ 4500kr.

* Orkar inte bry mig längre över deprimerade kompisar. (We all choose how happy we are)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 317
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

*Jag brukar alltid äta maten som är serverad innan jag dricker. Anledningen till det är säkert när jag var liten, då sa mina föräldrar att jag ska äta maten innan jag dricker för att inte bli mätt på bara drycken. Har en kompis som stör sig som fan på det.

*Brukar oftast markera texten jag läser.

*När jag skriver på msn/wow brukar det oftast finnas minst en smiley i varje mening >_<

*Om jag gör läxorna så gör jag dom dagen innan förhöret. Brukar alltid säga åt mig att sluta med det och göra nästa läxa den dagen jag får den. Men så gör jag aldrig. :rolleyes:

*Läser oftast trådarna från sista sidan och bakåt :D

Redigerad av Zingo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kan jag passa på att tillägga att jag, mest förr, brukade lyckas få ganska exotiska sjukdomar... :P

För några år sedan fick jag harpest. Fick feber så att jag inte visste vem jag var, så det slutade med att jag fick ligga på gävlesjukhus.

Tidigare så hade jag en skitkonstig form utav halsfluss. Halsfluss är ju inte ovanligt, men den jag hade kom tillbaka DIREKT efter att jag tagit klart pencillinen från första behandlingen, så dom visste inte vad det var... :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kan jag passa på att tillägga att jag, mest förr, brukade lyckas få ganska exotiska sjukdomar... :P

För några år sedan fick jag harpest. Fick feber så att jag inte visste vem jag var, så det slutade med att jag fick ligga på gävlesjukhus.

Tidigare så hade jag en skitkonstig form utav halsfluss. Halsfluss är ju inte ovanligt, men den jag hade kom tillbaka DIREKT efter att jag tagit klart pencillinen från första behandlingen, så dom visste inte vad det var... :unsure:

Ifall du slarvat med penicillineringen kan bakterier ha överlevt och muterat, så du antingen hade samma sjukdom eller fått en annan närliggande variant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ifall du slarvat med penicillineringen kan bakterier ha överlevt och muterat, så du antingen hade samma sjukdom eller fått en annan närliggande variant.

Mjo, men det var det jag inte gjorde.

Levde praktiskt taget på penicillin en hel jävla sommar, tog varje morgon och kväll... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och du borde skjutas, skalperas, styckas, och få varenda kroppsdel spridd över hela jävla sverige,

och må dina ögon se ner på idioter som dig.

Hört talas om ironi?

Han syftade nog på att de saker du skrev ner är väldigt vanliga hos de flesta människor.

Alla är upp sent fastän man ska upp tidigt dagen efter, någon gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hört talas om ironi?

Han syftade nog på att de saker du skrev ner är väldigt vanliga hos de flesta människor.

Alla är upp sent fastän man ska upp tidigt dagen efter, någon gång.

E je nou dåalit åv är tå ni ska flextär åp me hede ironi häile jevla tidin.

Jag bor på andra sidan Bottniska viken, å här används ironin inte så ofta.

Men om näin vill jevlas na extra så får ni nou kom hit, ja böv bäre piek åp är

så var ni nier bada. Far ti Närpes å ti Nämpnäs å sess nier i hede rött husvagne

som star mitt i byin. E finns in beck bräiver tier vi kan kast är tå ni ha få stryk.

Hoppas ni förstod lite dialekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

E je nou dåalit åv är tå ni ska flextär åp me hede ironi häile jevla tidin.

Jag bor på andra sidan Bottniska viken, å här används ironin inte så ofta.

Men om näin vill jevlas na extra så får ni nou kom hit, ja böv bäre piek åp är

så var ni nier bada. Far ti Närpes å ti Nämpnäs å sess nier i hede rött husvagne

som star mitt i byin. E finns in beck bräiver tier vi kan kast är tå ni ha få stryk.

Hoppas ni förstod lite dialekt.

Men lol, svårt att skriva på svenska istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

E je nou dåalit åv är tå ni ska flextär åp me hede ironi häile jevla tidin.

Jag bor på andra sidan Bottniska viken, å här används ironin inte så ofta.

Men om näin vill jevlas na extra så får ni nou kom hit, ja böv bäre piek åp är

så var ni nier bada. Far ti Närpes å ti Nämpnäs å sess nier i hede rött husvagne

som star mitt i byin. E finns in beck bräiver tier vi kan kast är tå ni ha få stryk.

Hoppas ni förstod lite dialekt.

"Är ju något dåligt av er då ni ska ??? på med eran ironi hela jävla tiden"

"Men om ni vill jävlas något extra, så får ni nog komma hit, jag behöver bara peka på er så var ni nere båda. Far till Närpes och till Nämpnäs och ses nere i ??? röda husvagn som står mitt i bynn. Det finns en bäck bredvid där vi kan kasta er då ni ska få stryk"

Är mina gissningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Jag har alltid varit snål och köper nästan aldrig någonting
  • Jag har svårt att slänga saker
  • Jag kan inte sitta och göra "ingenting" då känns det som man slösar bort livet. Så jag slösar bort det vid datorn istället
  • Äter aldrig frukost hemma innan skolan
  • Blir alltid så kävla störd när nån säger att alla är så omogna, det är omoget imo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*översättning*

Är mina gissningar.

Duktit :lol: 5/10 får du på översättningen

Det är nog dåligt av er att ni håller på med det där ironi hela tiden.

Men om någon av er vill jävlas så får ni nog komma hit, ja behöver bara peka på er

så blir ni ner slagna. Åk till Närpes och till Nämpnäs, sett er innuti det röda husvagnet som står mitt i byn.

Det finns en bäck bredvid där vi kan kasta ner er efter att ni har fått stryk.

Nu ska inte någon ta åt sig eftersom jag var i ett annat tillstånd i går :rolleyes:

---

Skriver ner lite nya saker då.

- Kan en dialekt som bara 10 000 - 12 000 pers kan på den finska kusten

- När jag är arg är jag orädd, finns inget jag backar undan för.

- Brukar alltid ha en fällkniv och en skruvmejsel i fickan över >.<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Duktit :lol: 5/10 får du på översättningen

Det är nog dåligt av er att ni håller på med det där ironi hela tiden.

Men om någon av er vill jävlas så får ni nog komma hit, ja behöver bara peka på er

så blir ni ner slagna. Åk till Närpes och till Nämpnäs, sett er innuti det röda husvagnet som står mitt i byn.

Det finns en bäck bredvid där vi kan kasta ner er efter att ni har fått stryk.

Nu ska inte någon ta åt sig eftersom jag var i ett annat tillstånd i går :rolleyes:

Du såg riktigt vek ut på bilden som du la upp i "Bild på dig själv"-topicen, fast såklart, du kanske hämtar alla dina bondekompisar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du såg riktigt vek ut på bilden som du la upp i "Bild på dig själv"-topicen, fast såklart, du kanske hämtar alla dina bondekompisar?

Fiskare, finns fler fiskare här än bönder, men åker man till någon annan by ser man fler åkrar och växthus.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...