Jump to content

5 st underliga/egendomliga saker om dig själv!


P-C
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 317
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ny lista:

  • Jag verkligen hatar Vikingarna: Verkligen HATAR. Kan inte vara i samma rum som nån som lyssnar på sånt.
  • Jag är nikotinberoende: Snus is teh shit. Kan inte ens tänka mig att sluta.
  • Jag dricker sprit med min pappa: Han var anledningen till att jag började dricka alkohol överhuvudtaget.
  • Jag (som Vice) är inte så kär i materiella saker: Orkar inte försäkra dyra saker, utan om dom går sönder är dom sönder. Om den saken är viktig köper jag en ny. Får även en kick av att förstöra dyra saker.
  • Jag får en kick av att göra illa mig själv genom att tex: hoppa från högre höjder, göra saker som jag vet ska göra ont: Love it, man måste ju testa för att veta säkert.
  • Jag MÅSTE leka med batteriluckor: Det går inte annars, jag gör det även fast jag inte tänker på det.
  • Jag gillar att tugga på saker: Snuslös eller inte, tugga på plastbitar osv ska jag göra.
  • Jag har dåligt temperament: Hemskt, inte mot tjejer, men mot killar nåt så hemskt. Speciellt om jag har fel om nåt.
  • Jag är en dålig förlorare: Ännu värre, jag är så grymt dålig på att förlora, tar saker för allvarligt.
  • Jag tror inte på Gud, Jesus, Jävulen eller Buddha eller något religiöst på något sätt: Köper inte "han som sitter i himlen och bygger planeter" teorin. Vägrar tro på gud.
  • Jag har panikångest som får mig att tro att precis varenda människa hatar mig: Händer ganska ofta, när jag har en attack så får jag känslan av att alla hatar mig och inte vill ha med mig att göra. Grymt jobbigt.
  • Jag är beroende av kontakt med andra människor: Kan inte leva utan internet eller telefon. Om internet lägger ner får jag typ panik för att jag inte kan sätta mig på msn och skriva.
  • Jag hatar min pappa, vill inte bo med min mamma: Seriöst, jag gillar inte min pappa, och han gillar inte mig. Och min mor är "överkontrollerande" enligt mig.
  • Jag ser mina syskon som min stöttevägg: Lever med dom som föräldrar istället.
  • Jag är inte duktig på att ta bort disk: Blir jämt en hög på byrån bredvid datorn. När det blir för mycket tömmer jag och börjar om.
  • Jag åker aldrig på semester med min familj: Inte på dom senaste fem åren. Hittar på nåt själv eller med kompisar istället.
  • Jag suger på att spara pengar: Som många andra.
  • Jag sitter uppe längre än jag borde: Kan inte lämna datorn, plus att jag har svårt att vakna på morgonen.
  • Jag gillar sockerfria Cola mer än den vanliga: Den är fan godare! Efter att jag drack den första gången så började jag verkligen känna smaken av socker i vanliga cola! Äckliiigt.
  • Jag är noga med hur saker och ting ska stå: Saker ska stå som jag vill, annars blir det fel. Dock anses min ordning vara oordning enlig alla.
  • Jag älskar serier av alla slag: Ser jämt på serier, speciellt på nätterna.
  • Jag klarar mig inte på något sätt utan musik: Musik är viktigt, det ger mer självförtroende och hjälper mig att koncentrera mig.
  • Jag lyssnar på för hög musik: Jag har dålig hörsel och tinnitus, men jag kan inte låta bli att dra upp volymen och bara njuta.

Blev ganska mycket. :unsure:

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite till.

  • Jag har aldrig sett en Bondfilm (ingen slump, ska se hur länge jag kan leva utan att ha sett en :unsure: )
  • Jag har aldrig ätit blodpudding
  • Jag har aldrig varit hos frisören (okej, EN gång när jag fixade rastaflätorna... men det var mer en konstig håla, så det räknas inte :ermm: )
  • Jag har aldrig färgat håret

Blev en del "Jag har aldrig..." där.

Merkky: Nu handlar den här tråden i för sig om mer unika saker. Tror rätt många personer är ateister, nikotinberoende etc. Nåja. :ermm:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Jag använder citat från Berts Dagbok, Sunes Jul, Karlsson på Taket, Karl-Bertil Jonssons Julafton, Skrotnisse, Pippi Långstrump, till viss mån GTA och andra dataspel - varje dag - för att bygga riktiga meningar på folks frågor. Och jag skrattar själv åt vad jag sagt, eftersom jag relaterar citatet till en rolig scen i filmen / spelet, men den jag svarar har ingen aning om varför jag skrattar.
  • Jag har bra musiköra (spelar trummor och är IMO förbannat bra på det, även om jag blivit sämre) men kan inte riktigt sjunga rent. Det beror på att jag vet precis vilka toner det är, och jag kan pricka dem, men mitt tonregister är så kort att det inte går utan att byta oktav hela tiden. Jag får ändå för mig att börja på alldeles för höga/låga toner när jag ska sjunga. Har ni hört Stad i Ljus med Körberg så vet ni att den är svår, jag kan klara den utmärkt vissa dagar, men ibland kommer jag inte ens igenom en vers. :unsure:
  • Även jag tänker på engelska ibland, förr tänkte jag till och med på tyska under en kort tid.
  • Jag spelar luft-/ bord-/ knätrummor, dvs slår i luften/bordet/på knäna närhelst jag blir rastlös = jämt. Så fort jag sitter vid ett bord måste jag dra ett solo :ermm:
  • Jag har alltid en låt i skallen - nästan hela tiden - men jag använder inte mp3-spelare eller min stereo så mycket. För det mesta är det Metallica eller Red Hot Chili Peppers.

:ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Jag har extremt dåligt lokalsinne.
  • Jag niar i princip alla människor förutom familj, nära släkt och vänner. (det är dock ganska vanligt hereabouts...)
  • Jag är en mästare på att ljuga och manipulera, jag kan i princip lura i vem som helst vad som helst (använder dock den "talangen" väldigt sällan). :unsure:
  • Jag HATAR att förlora, jag ställer aldrig upp i tävlingar eller liknande om jag inte har en mycket god chans att vinna.
  • Mitt ego är för stort för mitt eget bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och hur coola tycker inte nyblivna körkortstagare de är i sina 240s och 740s när de sladdar runt utanför Mcdonald's evilgrin39_745831_0.gif

Exactly^^ dom är så coola. önskar jag vore som dom hårda pojkarna :'(

ONT: en till sak: jag stör mig som tusan på de där fula "hip hop" kepsarna. ni vet de med platt skärm an har på snedden. blaeh

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Lyssnar på i princip ALL musik förrutom RNB, inte nutidens hip hop heller.
  • Brukar markera texten jag läser om det är en större text.
  • Skämtar om raser titt som tätt.
  • Blyg inför tjejer. :unsure:
  • Väldigt intresserad av andra världskriget.
  • Älskar Pepsi max. Fan vad den är så mycket godare än Cola light. :ermm:

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite till.
  • Jag har aldrig sett en Bondfilm (ingen slump, ska se hur länge jag kan leva utan att ha sett en :unsure: )
  • Jag har aldrig ätit blodpudding
  • Jag har aldrig varit hos frisören (okej, EN gång när jag fixade rastaflätorna... men det var mer en konstig håla, så det räknas inte :ermm: )
  • Jag har aldrig färgat håret


    Merkky: Nu handlar den här tråden i för sig om mer unika saker. Tror rätt många personer är ateister, nikotinberoende etc. Nåja. :ermm:
Tror inte att jag är den enda som skrivit det. :lol:

Mera att lägga till för mig:

  • Jag har pussat killar på munnen i nyktert tillstånd, mer än en gång.
    Jag måste peta lös tagenterna på tagentbordet när jag har tråkigt med en kniv.
    Jag kan försvinna spårlöst från stan i en natt ibland, fara ner till Sundsvall och gå runt hela dagen, sen ta bussen hem.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan skriva ner dom sakerna jag kan komma på just nu.

När jag sitter vid datorn och läser på t.ex Gtasajten så sitter jag och dubbelklickar med musen på tomma ytor.

Väldigt ofta/nästan alltid när någon frågar om jag ska köpa en speciell sak eller om det är någonting jag vill ha så får jag alltid höra "...pappa betalar" ifrån Snook - Pappa Betalar i mitt huvud. Detta har pågått dom senaste månaderna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Tvättar händerna väldigt ofta

• Sitter aldrig på buss/tunnelbanesäten om någon suttit innan, känns inte rätt om den är varm.

• När jag vrider på knappen till datorhögtalarna måste jag vrida upp och ner ett par gånger innan jag kan ställa in rätt ljud. Använder dock dessa högtalare sällan som tur är.

• Dålig förlorare, i allafall om vinnarna är dåliga vinnare.

• Brukar trumma med händerna på bord ganska ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ONT: en till sak: jag stör mig som tusan på de där fula "hip hop" kepsarna. ni vet de med platt skärm an har på snedden. blaeh

ALLA på min skola har såna.. med dollarmärken, New York yankees loggan och allt möjligt. :blink:

Tror inte att jag är den enda som skrivit det. ;)

Mera att lägga till för mig:

  • Jag har pussat killar på munnen i nyktert tillstånd, mer än en gång
Haha, jag med :lol:

Jag kan skriva ner dom sakerna jag kan komma på just nu.

När jag sitter vid datorn och läser på t.ex Gtasajten så sitter jag och dubbelklickar med musen på tomma ytor.

Satt och gjorde det när jag läste det där ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...