Jump to content

5 st underliga/egendomliga saker om dig själv!


P-C
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 317
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

* Duschar för lite, vilket anses väldigt äckligt för vissa... Like I care! Duschar när jag börjar lukta svett...

* Har inte bytat byxor på två månader (tror jag)

* Klipper nästan aldrig naglarna (funkar perfekt som plektrum)

* Är allmänt ofräsch

* Hatar dock tovor i håret!

Damn, du är värre än mig! :)

Drar till med några till:

* Finner det roligare att umgås med folk i skolan än utanför, vanligtvis.

* Är bättre på gitarr än på elbas trots att jag tar lektioner i elbas. :)

* This one will hurt... :ph34r: Har en leverfläck på kuken. :'(

* Älskar spel/film-fodral. Dom luktar så gott! Särskilt specialutgåvor!

* Inte så egendomligt utanför GTA-sajten, men jag har faktsikt aldrig klarat GTA 3! :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hihi, ganska kul att läsa om alla :)

Okej, ska föröska iaf...

  • Gör ofta tvärt emot ad jag blir tillsagd. När jag ska göra något snabbt så gör jag det alli på dubbla tiden det skulle tagit i vanliga fall. När jag ska göra något väldigt noga så slarvar jag och när nån ber mig att bara göra det (slarvigt alltså) så sitter jag jättelänge och letar fel och rättar till.
  • Jag vill ända på allt, ändå vill jag att allt ska vara samma jävla skit.
  • Jag somnar alltid när jag som minst vill det och vice versa...
  • Kan inte läsa utan musik i bakgrunden, kan inte heller sätta mig  vid datorn eller äns komma in i lägenheten utan att sätta på musik det första jag gör...
  • Kommer alltid ihåg det jag inte ska och tvärtom...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

* Börjar alltid nynna, sjunga eller rappa ev. göra beat ljud, när jag åker på min moppe.

* Tänker oftast på engelska.

* Tar alltid ett glas vatten innan jag går och lägger mig.

* Gillar att färga mitt hår i förnuliga och förundrande färger. :)

Redigerad av XaeRo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okay. Ska skriva så mycket jag kan komma på.

  • Jag kan tvinga mig att titta på spelprogram som jag hatar. T.ex nattliv. Brukar även bita på plast och gummi.
  • När jag dricker ett glas (vatten) så dricker jag ca halva eller lite mer för att sedan hälla ut resten och sedan fylla på igen och göra detsamma. Vet inte när jag senast drack ett helt glas vatten.
  • När jag är ute och går ensam tittar jag ganska ofta bakom mig. Vet icke varför. Är inte rädd för någonting. Kan vara på dagtid.

Kommer inte på mer för tillfället. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste om någon som markerar texten när de läser och fann att jag just då gjorde det :) Det brukar jag alltid och speciellt min bror tycker att det är jätte drygt...

Precis som någon annan skrev så nynnar jag väldigt ofta när jag åker moppe. Gärna också en och annan kort sväng för att hänga med i melodin om ni fattar.

Sitter ofta med något i munnen när jag skriver/sitter vid datorn eller något liknande. Typ en penna eller nåt. Helst plast eller gummi.

Det är ofta jättedammigt på mitt rum, hur ofta än flickvännen dammsuger :)

Har ofta en hand i kalsongen när jag sitter vi datorn. Behöver dock inte hålla i "något" utan bara har den där...:)

Edit: kom på nån till:

Om jag gör något med vänster sida av kroppen (t. ex. kliar i handen) så måste jag göra samma sak med högern och tvärtom.

Tills det känns rätt. :ph34r:

Redigerad av spajdermän
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag gör något med vänster sida av kroppen (t. ex. kliar i handen) så måste jag göra samma sak med högern och tvärtom.

Tills det känns rätt. :)

Så kan det vara för mig med ibland, fast med ögonen.

Om jag t.e.x tittat åt vänster med ögonen, så måste jag titta åt höger sen för att... well, "balansera" dom, känns det som. Och sen så läre jag även titta upp och neråt rakt fram, så att det verkligen känns som att dom pekar framåt. :)

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde/gör likadant med "Suck my balls"!!! :ph34r::)

Världens dummaste grej, men är man flamsig så kan vad som helst bli roligt med suck, my, freaking, goddamn, och balls. :D

MEN JAG TAR PREICET LÅL FÖR JAG GÖR DET MED MITT LILLEBRORS NAMN LOL :):)

Faktist. :)

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Kan aldrig börja plugga, det går bara inte, så länge ingen tvingar mig, men det finns det ingen som gör.
  • Kliar jag hunden, bara lite så MÅSTE jag rätta till pälsen genom att klia från andra hållet.
  • Ser jag en mening på typ 3 ord, ett företag eller namn så MÅSTE jag dela upp bokstäverna så dem blir två och två, till exempel när man är ute å åker mc så ser man "BDX Transport", så kan jag sitta å para ihop BD, XT, RA osv.. Passar det inte så tar jag mellanrum och punkter, i vissa fall är X värd två bokstäver och behöver inte paras ihop bara för att det ska bli jämnt!
  • Det där med att "balansera" känner jag igen, råkar jag stöta till ett papper pyttelite, så måste jag nudda det från andra hållet också, samma "symptom" som 2an.
  • Kommer inte ihåg senast jag lyssnade en hel låt, byter alltid när det blir liiite segt.

:rolleyes:

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Måste alltid markera texten jag läser flera gånger, vet ej varför.
  • Jag letar ofta efter nya versioner av program. Om t.ex. NOD32 släpper en ny version av sitt program så måste jag skaffa det, även om den versionen bara rättar till en text.
  • Jag älskar att läsa changelogs. Ett exempel är denna [Länk]
  • Skriver ibland texten i "Anteckningar" innan jag kopierar och klistrar in i forumet.
  • Tar screenshots på många saker. Vet aboslut inte varför jag gör detta, men jag är bara tvungen att göra detta ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...