Jump to content

Spotify


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Jag har Premium så jag har missat allt det där, men helt seriöst... En HEL låt som reklam? :o

I söndags så höll jag och flickvännen på att laga mat, vi hade spotify igång på mitt konto och hade en utav mina listor igång. Helt plötsligt drar panta mera låten igång och jag börjar fundera "den här låten har ju inte jag i listan :hmm:"

Öppnar upp spotify och tittar, det är reklam och den där klockikonen som visar hur lång tid det är kvar på reklamen rörde sig saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakta. Typ 3 minuter senare var det över.

Fuck spotify!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I söndags så höll jag och flickvännen på att laga mat, vi hade spotify igång på mitt konto och hade en utav mina listor igång. Helt plötsligt drar panta mera låten igång och jag börjar fundera "den här låten har ju inte jag i listan :hmm:"

Öppnar upp spotify och tittar, det är reklam och den där klockikonen som visar hur lång tid det är kvar på reklamen rörde sig saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakta. Typ 3 minuter senare var det över.

Fuck spotify!

Sådär får dom fan inte göra.

Klaga här, är säker på att dom läser det regelbundet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min pappa tjatar ihjäl mig... Är det någon som har en lite större spelningslista med svenska och engelska julklassiker? Nyare låtar också helst, men inga hårdrock- eller hiphopversioner av jullåtar tack!

Den här listan har jag i alla fall slängt ihop:

Det är i princip en absolute christmas-skiva, fast jag har bytt ut en del artister så som Spice Girls och Backstreet Boys mot lite mer ordentliga artister så som Sinatra och andra som känns lite mer gammalt och hederligt. Den kanske far din tycker om?

Edit: Ajuste, den Mary's Boy Child-versionen som ligger längst ned finns högre upp också.

Den som ligger högre upp sjungs utav Harry Belafonte och är betydligt mer stämning i, anledningen till att jag slängde med den andra versionen är för att jag växte upp med den, så jag visste inte vilken av dem jag skulle ta. :P

Jag lade den lite sämre versionen längst ned så den blir enkel att ta bort ifall det önskas.

Redigerad av eXotic
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom 2010 närmare sitt slut har jag gjort en Collaborative lista, där jag tycker ni kan lägg in bra skivor ifrån 2010!

Spelar ingen roll vilken musikstil det är lägg till det som är gjort 2010, så det underlättar när man gör årets top 10 skivlista!

Har börjat lite smått på att slänga in skivor som jag tycker är bra.

.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom 2010 närmare sitt slut har jag gjort en Collaborative lista, där jag tycker ni kan lägg in bra skivor ifrån 2010!

Spelar ingen roll vilken musikstil det är lägg till det som är gjort 2010, så det underlättar när man gör årets top 10 skivlista!

Har börjat lite smått på att slänga in skivor som jag tycker är bra.

Gillar du Lady Gaga? :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...