Jump to content

Spotify


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Använder inte Spotify längre, men jag gick in och uppdaterade min WZM-lista lite då den ändå hade 34 subscribers:

WZM

If You Really Love Me och neråt är nya för de som redan knarkat igenom den. Inte så mycket nytt alltså, kanske lägger in mer sen.

Revampade hardstylelistan med, men det är pyttelite musik där nu.

Hardstyle

Finns ju inte så mycket Hardstyle på Spotify (vilket är anledningen till att jag bytte till Grooveshark från första början).

Enjoy!

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fasen är detta? Jag var tvungen att avinstallera Spotify från datorn (av lite olika skäl) och nu när jag ska ladda ner gratisversionen igen så säger de att jag behöver en invite! Det ska väl inte behövas? Jag har ju loggat in och allt!

HALP!!

Edit: Deras hemsida måste ha jävlats med min dator på något sätt. Nu funkade det!

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Är det någon ny form av Spotifys gratisversion som har funnits ute ett tag? Min vän fick en invite, men hon har en mätare som typ.. räknar ner hur mycket tid hon har kvar att lyssna. Inte som den gamla vanliga där det enda som stör en är reklamavbrott.

Spotify Open, man har 20 timmars lyssnande varje månad! :mellow: Tror jag. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon ny form av Spotifys gratisversion som har funnits ute ett tag? Min vän fick en invite, men hon har en mätare som typ.. räknar ner hur mycket tid hon har kvar att lyssna. Inte som den gamla vanliga där det enda som stör en är reklamavbrott.

Ja, spotify Open. Det är den man får om man laddar ner programmet gratis från sidan. Jag trodde dock att alla med invites fick Spotify Free vilket är samma sak fast utan 20 timmars-cappen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Efter många månader kommer nu Söndagslistan #8 Indie, 70tal och lite jazz.

Hoppas den kan lätta baksmällan lite.

Finns det en möjlighet att du kan länka alla söndagslistorna igen? Jag har liksom tappat bort dom :(

NVM kunde ju gå in på din profil i spotify kom jag ju på :P

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...