Jump to content

Spotify


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Haha, nej, och så kan man säkert göra om man är jättesugen, jag baserade min post på det här från Spotifys blogg:

"So how do you get the new version? We’ve started rolling out the update to users today, however, it will take us a number of days to get it to everyone. Once we’re ready to update your account it will happen automatically upon restart so you won’t need to do anything."

Ah, där ser man. Jo, det lär ju ta lite tid att uppdateras alla programvara.

Skulle någon med de nya funktionerna lägga upp sin installer eller så och se om det funkar?

Tog tyvärr bort min direkt efter jag installerat den.. Kanske någon annan har kvar den!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, nej, och så kan man säkert göra om man är jättesugen, jag baserade min post på det här från Spotifys blogg:

"So how do you get the new version? We've started rolling out the update to users today, however, it will take us a number of days to get it to everyone. Once we're ready to update your account it will happen automatically upon restart so you won't need to do anything."

Jättesugen? Det tar en halvminut att ladda ner den nya uppdateringen, installera och klart. Alla inställningar är kvar från din gamla spotify.

T: Jag älskar uppdateringen, wünderbart!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jättesugen? Det tar en halvminut att ladda ner den nya uppdateringen, installera och klart. Alla inställningar är kvar från din gamla spotify.

T: Jag älskar uppdateringen, wünderbart!

Okej, ursäkta min formulering Stell, borde skrivit sugen och inte jättesugen.

Gillar det också, riktigt nice! Dock sjukt jävla olägligt att möjligheten att lägga till sin egen musik kom två veckor efter all min musik gick förlorad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, ursäkta min formulering Stell, borde skrivit sugen och inte jättesugen.

Gillar det också, riktigt nice! Dock sjukt jävla olägligt att möjligheten att lägga till sin egen musik kom två veckor efter all min musik gick förlorad.

Fast det hade inte hjälpt ändå, för vad jag har förstått så använder man bara Spotify som en musikspelare. Man laddar alltså inte upp sin musik någonstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast det hade inte hjälpt ändå, för vad jag har förstått så använder man bara Spotify som en musikspelare. Man laddar alltså inte upp sin musik någonstans.

Näe men hade han gjort spellistor av skiten hade det ju kunnat blivit bättre på något sätt. De kopplas ju till spår inom Spotify för att man ska kunna skicka :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast det hade inte hjälpt ändå, för vad jag har förstått så använder man bara Spotify som en musikspelare. Man laddar alltså inte upp sin musik någonstans.

Mjo, man använder bara spotify som ett komplement till winamp/foobar/whatevah vilket är en mycket uppskattad sak då, om dom låtar man har på datorn finns på spotify kommer visas som länkbara låtar till artisten. Då kan man radera dom låtarna från datorn för att spara plats.

Dock är det inte helt rätt det du säger, om nu inte deras youtube-video ljuger. Man ska, om jag förstod det rätt kunna lägga in sina library låtar i playlists och om man sen har iphone/android och då självklart premium ska man kunna göra listan till offline mode och då ska låtarna från library funka i telefonen med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag orkar inte riktigt läsa igenom inläggen, men jag har all musik på en extern hårddisk och har lagt in lite musik på Spotify och om jag inte har hårddisken inkopplad så står det bara att filen inte kan hittas. Så det går inte att lägga in musiken på Spotify och sen ta bort den från hårddisken.

Fast jag har säkert missuppfattat eran diskussion. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag orkar inte riktigt läsa igenom inläggen, men jag har all musik på en extern hårddisk och har lagt in lite musik på Spotify och om jag inte har hårddisken inkopplad så står det bara att filen inte kan hittas. Så det går inte att lägga in musiken på Spotify och sen ta bort den från hårddisken.

Fast jag har säkert missuppfattat eran diskussion. :>

Det är ju ungefär som att tro att man ska kunna lyssna på musiken i Foobar en gång, och sedan ta bort den från hårddisken och tro att den ska finnas kvar ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag orkar inte riktigt läsa igenom inläggen, men jag har all musik på en extern hårddisk och har lagt in lite musik på Spotify och om jag inte har hårddisken inkopplad så står det bara att filen inte kan hittas. Så det går inte att lägga in musiken på Spotify och sen ta bort den från hårddisken.

Fast jag har säkert missuppfattat eran diskussion. :>

Du lägger aldrig in musiken någonstans, du lyssnar på musik du redan äger GENOM Spotify.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag orkar inte riktigt läsa igenom inläggen, men jag har all musik på en extern hårddisk och har lagt in lite musik på Spotify och om jag inte har hårddisken inkopplad så står det bara att filen inte kan hittas. Så det går inte att lägga in musiken på Spotify och sen ta bort den från hårddisken.

Fast jag har säkert missuppfattat eran diskussion. :>

Spotify goes mediaspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...