Jump to content

Spotify


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Om du lagt till låtarna i mobilen också. Annars nej.

Well. Om du lägger in låtarna i en spellista så blir låtarna tillgängliga genom spotify så länge de existerar i deras bibliotek.

Känns som att det blev en krånglig mening. Förstod du?

Alltså, finns på datorn men inte på spotify och du har lagt i en spellista innebär att det blir en "röd låt" i mobilen.

Men finns låten både i spotifys bibliotek och på din dator när du lagt in den i en spellista kan du skicka listan vart du vill och alla kan lyssna på spellistan med alla låtar :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag förstått så laddar man inte upp sina egna låtar till Spotifys servrar, utan man lyssnar bara på dem lokalt.

Varför ska man lägga upp en låt som redan finns?

Man lägger inte upp nåt.. Glargh. Förstod att folk skulle bli förvirrade :>

Man kanske har skapat en spellista på datorn med en massa låtar man har där. Dessa importeras också till spotify och blir möjliga att skicka till folk som inte har låten på datorn och ifall att låten finns på spotify blir det möjligt att lyssna på den ändå.

Alltså lägger man ju in hela sitt bibliotek, man kan ta bort allt från hårddisken som redan finns på spotify om man så vill och tycker det är smidigare o ha den på spotify, man kan skicka vidare spellistor man gjort innan spotifytiden tex eller som innehåller spår som finns både på datorn och spotify. Dessa blir då kopplade till spotifyspåret och möjliga att skicka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Dude: Galet fet hiphoplista du gjort. Tack!

Kul att du gillar den! Har valt att bara ta en låt av varje artist så det är väldigt mycket klassiker men onekligen en fet samling!

spajdermän: då måste du ju veta mitt användarnamn på Spotify eller vilken väg gick du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att du gillar den! Har valt att bara ta en låt av varje artist så det är väldigt mycket klassiker men onekligen en fet samling!

spajdermän: då måste du ju veta mitt användarnamn på Spotify eller vilken väg gick du?

Jag hade en spellista som Tweak skapat och gick således in på hans profil och kollade igenom de spellistor han hade. [ hip-hop ] kändes rätt samtidigt som jag kände igen bullfett. Win.

Edit: Glömde säga: nice blandning. Många klassiker och samtidigt många sköna, för mig, nya.

Redigerad av spajdermän
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...