Jump to content

Spotify


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Har en fråga ska man verkligen tro på alla dessa tjänster som finns på facebook och diverse andra sidor för att få Spotify premium att man ska bjuda in 5 vänner och göra gratis saker eller beställa hem saker för att få premium. Ska man lita på dem eller är det bara bullshit?

Skulle nog hellre betala 99kr än att beställa hem saker..mellow_1183292_0.gif

Och jag har svårt att tänka mig att du kan få premium av facebook-grupper.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, jag hatar att vara lat. :/

Sitter med en massa spellistor där det finns några underbara låtar, en del låtar i ena spellistan och några låtar i andra spellistan, osv osv.

Men jag orkar bara inte skapa en Absolut-lista och kopiera in de bra låtarna till den, så det blir random låtliste-hoppande på spotify. :(:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon mer som har problemet att Spotify inte byter till nästa låt efter att man lyssnat klart på låten innan?

Jag vet inte varför det har börjat göra så, men det är däremot enbart om man är inne på en sökning och inte är inne på ett album eller en artist (eller playlist). Dvs. Om du säker på typ "hero" så får du fram en jävla massa resultat, om du börjar spela en låt direkt i den listan så kommer den inte byta låt.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte varför det har börjat göra så, men det är däremot enbart om man är inne på en sökning och inte är inne på ett album eller en artist (eller playlist). Dvs. Om du säker på typ "hero" så får du fram en jävla massa resultat, om du börjar spela en låt direkt i den listan så kommer den inte byta låt.

Mm, så är det för mig också har jag märkt.

Big up för övrigt för att du orkade, och lyckades, förklara. När morfar frågade tänkte jag för en stund svara men kom fram till att det skulle kräva för mycket ansträngning att lyckas förklara.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar hur Spotify's offline mode känner av att det gått 30 dagar och att man därmed inte får lyssna på låtarna längre utan att koppla upp sig? Går den enbart efter klockan i datorn/mobilen? Har Spotify en egen klocka som synkas automatiskt närhelst man är uppkopplad? Jag kommer inte på fler sätt det skulle kunna fungera på.

Isf vore det ju en lätt match att överlista programmet genom att ställa tillbaka klockan när slutet av 30-dagars perioden närmar sig, alternativt inte använda sin internetanslutning/neka programmet access till internet och på så sätt behålla de cachade låtarna för evigt fastän man sagt upp sitt abbonemang. Hoppas någon som VET kan ge mig en förklaring på hur detta fungerar. Jag är nyfiken.

Undrar också hur programmet känner av hur många enheter man installerat Spotify på, man får ju så vitt jag vet ha det på högst 3 enheter med ett abbonemang.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...