Jump to content

Spotify


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Gillar du Lady Gaga? :ph34r:

Suck, det är nån idiot som vanligt som inte kan hålla fingrarna i styr. Jag gör en ny, skicka PM om ni vill ha länk till den.

Eftersom 2010 närmare sitt slut har jag gjort en Collaborative lista, där jag tycker ni kan lägg in bra skivor ifrån 2010!

Spelar ingen roll vilken musikstil det är lägg till det som är gjort 2010, så det underlättar när man gör årets top 10 skivlista!

Har börjat lite smått på att slänga in skivor som jag tycker är bra.

Som sagt, skicka pm om ni vill ha länk, eller skriv här så skickar jag en länk. Orkar inte med folk som bara vill förstöra.

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom 2010 närmare sitt slut har jag gjort en Collaborative lista, där jag tycker ni kan lägg in bra skivor ifrån 2010!

Spelar ingen roll vilken musikstil det är lägg till det som är gjort 2010, så det underlättar när man gör årets top 10 skivlista!

Har börjat lite smått på att slänga in skivor som jag tycker är bra.

.

Oj. Jag har verkligen aldrig sett så mycket musik jag tycker illa om i en och samma lista.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, va? Jag gjorde en ny lista, eftersom den gamla var den någon som förstörde. Kan skicka ett PM med den nya istället.

Skriv inte att folk ska få lägga in låtar/album och sedan tar du bort dem.

Jag finner inget fel alls i Lady Gaga om jag ska vara helt ärlig, men jag blir förbannad på det där sättet du håller på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriv inte att folk ska få lägga in låtar/album och sedan tar du bort dem.

Jag finner inget fel alls i Lady Gaga om jag ska vara helt ärlig, men jag blir förbannad på det där sättet du håller på.

Jag menade inte så, jag menade i att jag hade lagt till 300 låtar. Personen går in, och tar bort alla & lägger bara till lady gaga låtar. Det är förstöra för mig, vet inte vad du kallar det.

Visst, lady gaga är bra, men jag vill inte ha en lista med bara lady gaga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så är det på min Xperia Mini Pro iaf. Spellistorna fungerar bara om man redan har låtarna sparade på sin mobil.

Kanske bara är så på Xperia.

Det kan inte vara så att det är någon skum inställning du missat eller att du inte kan installera spotify på minneskortet. Min DHD klarar det utan problem och även min gamla Nokia klarade av det när jag hade spotify på den :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stryper Spotify musiken till 128 kbps även när man lyssnar på låtar som ligger på datorn?

Done and done!

Den här listan har jag i alla fall slängt ihop:

Det är i princip en absolute christmas-skiva, fast jag har bytt ut en del artister så som Spice Girls och Backstreet Boys mot lite mer ordentliga artister så som Sinatra och andra som känns lite mer gammalt och hederligt. Den kanske far din tycker om?

Edit: Ajuste, den Mary's Boy Child-versionen som ligger längst ned finns högre upp också.

Den som ligger högre upp sjungs utav Harry Belafonte och är betydligt mer stämning i, anledningen till att jag slängde med den andra versionen är för att jag växte upp med den, så jag visste inte vilken av dem jag skulle ta. :P

Jag lade den lite sämre versionen längst ned så den blir enkel att ta bort ifall det önskas.

Den blir perfekt, danke! Det är den där klassiska röd/gula dubbel-CD:n va? ^_^

Redigerad av Kebab
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lustigt. Jag antar att du betalar ända sedan i maj för att slippa reklamavbrott.

Lustigt. Jag antar att jag betalar ända sedan i maj för att kunna använda spotify mobile.

:P

Den blir perfekt, danke! Det är den där klassiska röd/gula dubbel-CD:n va? ^_^

Ja, eller, nej, fast, ja, ungefär.

Jag har ett kassett från 94 som är en absolut christmas, det var den jag tänkte göra först. Men orkade inte ta fram den externa och kolla upp låtarna, så jag tog en nyare skiva från bara något år. Det är nästan samma skit, fast en del låtar har blivit ändrade. Backstreet Boyslåten fanns till exempel inte med på mitt gamla klassiska kassett, eftersom den låten inte var gjord då. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Jag har börjat fila på en spellista med riktigt sköna soundtracks. Den är inte så lång än, men jag kan lova er att alla låtar är brutalt sköna.

Soundtracks

:thumbs-up:

är några riktigt feta spår enligt mig. Har även några fler i min lista om du är sugen, inte uppdaterad på ett tag dock.

Edit: Såg nu att det var en gammal postjävel... :confused: Aja, kanske är intressant ändå.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...