Jump to content

Spotify


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Whaaat, ska de sätta limit på 20 timmar i månaden på Free? Det är mindre än ett album om dagen...

Ganska värdelöst. Många kommer nog lämna.

Jäklar, där blev jag rädd. Men om du kollar på produktjämförelsen så är det 20h/månad om man inte har fått någon invite. Vad det är för mening med det är dock en bra fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, precis som Plaisir säger så är Spotify Free och Spotify Open två olika versioner.

Förmodligen så har alla ni Spotify Free eftersom Open är en ny version av Spotify.

Axel: Ja, man kan spela importerade låtar även på Spotify Open, det är bara streamingen som är begränsad till 20 h/månad.

Det jag är lite orolig över är att Free och Open har 14 days som status på Music Abroad. Vilket är - om jag uppfattat det rätt - när man loggar in med sitt konto på en annan dator. Fungerar det bara i 14 dagar då? Eller vad är det som gäller egentligen?

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, precis som Plaisir säger så är Spotify Free och Spotify Open två olika versioner.

Förmodligen så har alla ni Spotify Free eftersom Open är en ny version av Spotify.

Axel: Ja, man kan spela importerade låtar även på Spotify Open, det är bara streamingen som är begränsad till 20 h/månad.

Det jag är lite orolig över är att Free och Open har 14 days som status på Music Abroad. Vilket är - om jag uppfattat det rätt - när man loggar in med sitt konto på en annan dator. Fungerar det bara i 14 dagar då? Eller vad är det som gäller egentligen?

Det är när du loggar in från ett annat land än du har registrerat på ditt konto.

Skulle inte förvåna mig om det går att komma runt genom att du ändrar det så att det ser ut som att du bor utomlands.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är när du loggar in från ett annat land än du har registrerat på ditt konto.

Skulle inte förvåna mig om det går att komma runt genom att du ändrar det så att det ser ut som att du bor utomlands.

Aha det är det som är 14 dagar. Då förstår jag vad det handlar om. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar nytt. Upptäckte det för nån dag sen.

Jag tror det signalerar att du inte har den nya gratisversionen av Spotify; Spotify Open. Med Open så får man bara lyssna på 20 timmar i veckan.

Har man ett gammalt konto har man fortfarande Spotify Free, med obegränsad streaming.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...