Jump to content

Spotify


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Jag är mycket medveten om att den omöjligt kan bli exakt likadan, dock kan man väl hoppas på att han kan dra ihop något liknande. Jag själv är inte jättehaj på den typen av låtar och kände att jag inte var rätt man för uppgiften så jag tänkte att det inte kunde skada att fråga originallistans skapare som uppenbarligen redan en gång har gjort ett bra jobb. Tydligen kan folk (som inte har något alls med saken att göra) ta illa upp för vad som helst.

Haha, spot on. Minns självklart inte allt, men med all sannolikhet mer än vad du gör, och ska försöka återskapa, och vidareutveckla, den så gott jag kan så fort jag får en fungerande dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tycker ni om att Spotify nu är integrerat med Facebook? Jag gillar poängen, och jag gillar att man nu kan importera mp3 som man har liggande på datorn, så slipper man sitta och byta mellan Spotify och foobar2k. Designen känns lite kluddig, men jag vänjer mig nog!

Redigerad av Gof
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tycker ni om att Spotify nu är integrerat med Facebook? Jag gillar poängen, och jag gillar att man nu kan importera mp3 som man har liggande på datorn, så slipper man sitta och byta mellan Spotify och foobar2k. Designen känns lite kluddig, men jag vänjer mig nog!

Verkar ganska bra men det kommer nog ta ett tag innan man vänjer sig till 100%.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur får man den nya updaten? Verkar inte vilja fungera för mig. :whistling:

Jag laddade den från spotify.com och bara installerade, funkade klockrent!

Jag gillar tanken på facebook-synkningarna, och jag har väntat i evigheter med att kunna använda Spotify som en spelare för andra .mp3 låtar som jag har liggandes. Nu slipper jag äntligen flytta emellan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har gjort en preliminär spellista som täcker majoriteten av de artister som i dagsläget är bokade för Peace & Love 2010. Framåt sommarkanten brukar det komma drivor med liknande spellistor men har redan nu knåpat ihop en som som sagt täcker det bästa av det som är bokat i dagsläget!

En hel del av de mindre artisterna är inte med då vissa av dem inte ens fanns på spotify och resten var rätt intetsägande. Fyller givetvis på så fort något nytt ploppar upp eller om jag hittar något material med några av de mindre artisterna.

http://open.spotify.com/user/eudoros/playl...zrrOb00mdSgWX0A

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har gjort en preliminär spellista som täcker majoriteten av de artister som i dagsläget är bokade för Peace & Love 2010. Framåt sommarkanten brukar det komma drivor med liknande spellistor men har redan nu knåpat ihop en som som sagt täcker det bästa av det som är bokat i dagsläget!

En hel del av de mindre artisterna är inte med då vissa av dem inte ens fanns på spotify och resten var rätt intetsägande. Fyller givetvis på så fort något nytt ploppar upp eller om jag hittar något material med några av de mindre artisterna.

http://open.spotify.com/user/eudoros/playl...zrrOb00mdSgWX0A

Bra initiativ! :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tweak, har du laddat hem installer då? Jag gjorde det, fick den på andra försöket! :shifty:

Haha, nej, och så kan man säkert göra om man är jättesugen, jag baserade min post på det här från Spotifys blogg:

"So how do you get the new version? We’ve started rolling out the update to users today, however, it will take us a number of days to get it to everyone. Once we’re ready to update your account it will happen automatically upon restart so you won’t need to do anything."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...