Jump to content

Spotify


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Antar att Spotify är tillräckligt ofärskt för att man ska få fråga om invites nu? :whistling: Skulle behöva två stycken, men får inte det gamla "regga sig i Frankrike via proxy"-knepet att funka längre. :hmm:

Borde ha några invites liggandes, skicka PM om du vill ha.

Och är det bara jag eller är det nya iPhone Spotify laggigt som fan? Laggade som tusan när jag försökte använda det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man trycker högst upp i en spellista på t.ex på fliken "artist" så sorteras låtarna i bokstavsordning efter artistnamn. Hur gör man då om man vill få tillbaka till den vanliga ordningen på låtarna, alltså sorterat efter när man la till låten i listan?

Edit: jaha, man trycker på pilen två gånger. Kanske skulle kollat en extra gång innan jag frågade >_>

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man trycker högst upp i en spellista på t.ex på fliken "artist" så sorteras låtarna i bokstavsordning efter artistnamn. Hur gör man då om man vill få tillbaka till den vanliga ordningen på låtarna, alltså sorterat efter när man la till låten i listan?

Edit: jaha, man trycker på pilen två gånger. Kanske skulle kollat en extra gång innan jag frågade >_>

eller på den lilla gråa rutan brevid "Track".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh nej! :P

Kom in från den sköna vårsolen och fick för mig att leta fram Tweaks "Svensk Sommar"-spellista som jag minns var väldigt härlig och somrig. När jag öppnar den ser jag dock, till min förfäran, att det är helt fel. Det är inte alls samma lista längre. Jag vet inte exakt vad som försvunnit/tillkommit, bara att allt inte står rätt till. Mycket är bra, men det är ändå fel. Skulle du inte kunna reviewa den och fixa till den, lille Tweak?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh nej! :P

Kom in från den sköna vårsolen och fick för mig att leta fram Tweaks "Svensk Sommar"-spellista som jag minns var väldigt härlig och somrig. När jag öppnar den ser jag dock, till min förfäran, att det är helt fel. Det är inte alls samma lista längre. Jag vet inte exakt vad som försvunnit/tillkommit, bara att allt inte står rätt till. Mycket är bra, men det är ändå fel. Skulle du inte kunna reviewa den och fixa till den, lille Tweak?

Den är olåst och Collab, vem stoppar dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du kommer ihåg din lista som du gjorde för ett år sedan?

Jag är mycket medveten om att den omöjligt kan bli exakt likadan, dock kan man väl hoppas på att han kan dra ihop något liknande. Jag själv är inte jättehaj på den typen av låtar och kände att jag inte var rätt man för uppgiften så jag tänkte att det inte kunde skada att fråga originallistans skapare som uppenbarligen redan en gång har gjort ett bra jobb. Tydligen kan folk (som inte har något alls med saken att göra) ta illa upp för vad som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...