Jump to content

Spotify


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

"Dom erbjuder inte ett band, därför laddar jag ner all musik" k

Det var ett exempel. Spotify saknar flera olika artister. Och, som jag sa, de tar bort låtar ibland. Det är ju kul när man lyssnar på en låt på Spotify och sen ska man gå och lyssna på den låten nästa dag. Men det går inte eftersom Spotify tagit bort låten ifrån sitt bibliotek.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ett exempel. Spotify saknar flera olika artister. Och, som jag sa, de tar bort låtar ibland. Det är ju kul när man lyssnar på en låt på Spotify och sen ska man gå och lyssna på den låten nästa dag. Men det går inte eftersom Spotify tagit bort låten ifrån sitt bibliotek.

Det har faktiskt inte hänt mig en enda gång, vad för sorts musik lyssnar du på? Eller så är du kanske bara extra utsatt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spotify är långt ifrån perfekt. Sitter just nu och lyssnar på Less Than Jake och märkte att varken deras senaste album som släpptes 2008 eller EP'n som släpptes nyligen finns att lyssna på.

Det här är inte heller första bandet där jag sett att det saknas hela album.

Visst kan man lägga in egen musik, men då slutar det ju ändå med att jag sitter och tankar musik.pinch_1182596_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har faktiskt inte hänt mig en enda gång, vad för sorts musik lyssnar du på? Eller så är du kanske bara extra utsatt..

Jag lyssnar mestadels på metal. Men det är inte en metalartist som Spotify har tagit bort. De har tagit bort album av Fresh Prince's and Jazzy Jeff.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Spotify på min iPhone är åt skogen. När jag startar programmet säger det "offline mode needs to be turned off to be able to connect to Spotify". OK. Trycker på "Disable and try to connect". Sedan måste jag acceptera nya terms and conditions of use. Därefter stängs programmet ner, och längre än så kommer jag inte. Samma skit händer när jag startar det igen. whattado?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spotify på min iPhone är åt skogen. När jag startar programmet säger det "offline mode needs to be turned off to be able to connect to Spotify". OK. Trycker på "Disable and try to connect". Sedan måste jag acceptera nya terms and conditions of use. Därefter stängs programmet ner, och längre än så kommer jag inte. Samma skit händer när jag startar det igen. whattado?

Pröva att uppdatera den, alternativt att avinstallera och ladda hem den igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu kommer jag här och droppar lite elektroniska listor!

Börjar förstås med WZM, har inte hänt så jättemycket med den förvisso. Trance/dance/house/partylåtar typ.

Sedan följer listan Siana. Den är väldigt ny och jag har inte kommit på ett bra, beskrivande namn än. Den består av typ... Trip-hop möter dubstep, eller något. Daft Punk-ish, fast jag har varit noggrann med att inte ha någon sångtext i låtarna. Detta eftersom jag gjorde den för att lyssna på när jag spelar SC2, och då vill jag inte ha någon sångtext eftersom att det stjäl uppmärksamhet!

Downtempo-ish. Lugna låtar, majoriteten är utan sångtext eller väldigt lite sångtext. Listan är lite som en mysversion av XXXX.

A State of Trance. Ingen märkvärdig lista, speciellt än så länge, men jag kan lika väl länka den. Den är ganska liten och meningslös just nu, men den ska främst innehålla mina favoritlåtar från A State of Trance. Väldigt mysig trance i min mening.

De kommer förhoppningsvis att växa inom de närmsta dagarna, känn er fria att subscriba om ni gillar någon av dem! Och jag tar gärna tips till låtar ni tror passar till XXXX (eller ett namnförslag).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...