StellHell Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Vad hände med det där mellantings-premium? Bara slippa reklamen men inte ha offlinemode eller telefonspotify? GIEF GIEF GIEF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Mumma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2010 Jag vill ha 3 CD versionen av Bruce nya album! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Idag är det en månad kvar till julafton och jag har redan börjat tagga! Skulle uppskatta om vi tillsammans skulle kunna fixa en grym spellista med skön julmusik! Gjorde en spellista som ni kan fylla på här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Är det ens lagligt att lägga in en hel jävla fucking äcklig låt som det är 2 fucking ord i, och låtjäveln är 3 minuter lång, OCH FÅ KALLA DET FÖR REKLAM? Jag har Premium så jag har missat allt det där, men helt seriöst... En HEL låt som reklam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2010 Delar med mig min spelningslista här. Består mestadels av post-hardcore och metalcore! Oooh, Jonny Craig! Änglaröst right there. Jag ser ingen Dance Gavin Dance/Emarosa, correct pls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Jag har Premium så jag har missat allt det där, men helt seriöst... En HEL låt som reklam? I söndags så höll jag och flickvännen på att laga mat, vi hade spotify igång på mitt konto och hade en utav mina listor igång. Helt plötsligt drar panta mera låten igång och jag börjar fundera "den här låten har ju inte jag i listan :hmm:" Öppnar upp spotify och tittar, det är reklam och den där klockikonen som visar hur lång tid det är kvar på reklamen rörde sig saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakta. Typ 3 minuter senare var det över. Fuck spotify! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 I söndags så höll jag och flickvännen på att laga mat, vi hade spotify igång på mitt konto och hade en utav mina listor igång. Helt plötsligt drar panta mera låten igång och jag börjar fundera "den här låten har ju inte jag i listan :hmm:" Öppnar upp spotify och tittar, det är reklam och den där klockikonen som visar hur lång tid det är kvar på reklamen rörde sig saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakta. Typ 3 minuter senare var det över. Fuck spotify! Sådär får dom fan inte göra. Klaga här, är säker på att dom läser det regelbundet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Varför startar ni bara inte om programmet? Visst kommer det reklam så fort man har spelat nästa låt, men förhoppningsvis inte samma på ett tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2010 Hur kommer det sig att vissa band väljer bort vissa låtar? Som tex Bon Jovi har plockat bort alla bra låtar från sina album. Och Alesana har bara 1 album på spotify, vilket är deras skitalbum. Vaaaaaaaaaarför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Jag har bara fått pantamera-reklamen en gång. Stängde av ljudet och väntade på att den skulle ta slut. Ett perfekt tillfälle för att gå på toa eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Eller om man nu ska whinea så mycket, varför inte använda grooveshark? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 (redigerad) .. Redigerad 7 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Min pappa tjatar ihjäl mig... Är det någon som har en lite större spelningslista med svenska och engelska julklassiker? Nyare låtar också helst, men inga hårdrock- eller hiphopversioner av jullåtar tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 Min pappa tjatar ihjäl mig... Är det någon som har en lite större spelningslista med svenska och engelska julklassiker? Nyare låtar också helst, men inga hårdrock- eller hiphopversioner av jullåtar tack! Contribute! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 (redigerad) Min pappa tjatar ihjäl mig... Är det någon som har en lite större spelningslista med svenska och engelska julklassiker? Nyare låtar också helst, men inga hårdrock- eller hiphopversioner av jullåtar tack! Den här listan har jag i alla fall slängt ihop: Det är i princip en absolute christmas-skiva, fast jag har bytt ut en del artister så som Spice Girls och Backstreet Boys mot lite mer ordentliga artister så som Sinatra och andra som känns lite mer gammalt och hederligt. Den kanske far din tycker om? Edit: Ajuste, den Mary's Boy Child-versionen som ligger längst ned finns högre upp också. Den som ligger högre upp sjungs utav Harry Belafonte och är betydligt mer stämning i, anledningen till att jag slängde med den andra versionen är för att jag växte upp med den, så jag visste inte vilken av dem jag skulle ta. Jag lade den lite sämre versionen längst ned så den blir enkel att ta bort ifall det önskas. Redigerad 29 november, 2010 av eXotic 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2010 Lustigt. Jag har kunnat lyssna på musik via Spotify hela dagen utan ett enda reklamavbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2010 (redigerad) Eftersom 2010 närmare sitt slut har jag gjort en Collaborative lista, där jag tycker ni kan lägg in bra skivor ifrån 2010! Spelar ingen roll vilken musikstil det är lägg till det som är gjort 2010, så det underlättar när man gör årets top 10 skivlista! Har börjat lite smått på att slänga in skivor som jag tycker är bra. . Redigerad 2 december, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 2 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2010 Eftersom 2010 närmare sitt slut har jag gjort en Collaborative lista, där jag tycker ni kan lägg in bra skivor ifrån 2010! Spelar ingen roll vilken musikstil det är lägg till det som är gjort 2010, så det underlättar när man gör årets top 10 skivlista! Har börjat lite smått på att slänga in skivor som jag tycker är bra. Gillar du Lady Gaga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts